حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت آنر V7 Pro با نمایشگر ١٢٠ هرتزی و Kompanio 1300T فاش شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، تبلت، شایعات، مدیاتک

آنر به زودی از تبلت جدید خود رونمایی می‌کند. این تبلت، اولین تبلت مجهز به تراشه جدید مدیاتک خواهد بود. نام این تبلت، آنر V7 Pro است. به همین صورت، تنها چند روز تا رونمایی آن زمان باقی مانده است. مشخصات تبلت آنر V7 Pro اخیراً از سوی افشاگزان لو رفته است. بنابراین، در ادامه نگاهی به مشخصات تبلت پرچمدار جدید آنر داریم.

مشخصات تبلت آنر V7 Pro به طور کامل‌تری لو رفت

وجود آنر Tablet V7 Pro مدتی پیش در حساب رسمی آنر چین تأیید شد. به نظر می‌رسد که آنر می‌خواهد تبلت جدید خود را با مشخصاتی بهتر از همیشه رونمایی کند. اما مشخصات این تبلت از چه قرار است؟

 

آنر Tablet V7 Pro با Dimensity 1300T با سری Magic 3 معرفی می‌شود!

 

به گزارش Gizmochina، تأیید شده است که تبلت آنر V7 Pro در رویداد جدید آنر در تاریخ ٢١ مرداد رونمایی می‌شود. این تبلت، همراه با سری Magic 3 معرفی خواهد شد. پیش از این، طی چند روز اخیر آنر برخی از مشخصات تبلت جدید خود را فاش کرد. اکنون به لطف یک افشاگر مطرح، اکنون ما از مشخصات تبلت آنر V7 Pro به طور گسترده‌تری خبردار هستیم.

افشاگر مورد اشاره که Ishan نام دارد، در گزارشی بسیاری از مشخصات تبلت آنر V7 Pro را فاش کرده است. به گفته وی، این تبلت ممکنه است در بازار جهانی Honor Tab V7 Pro نام بگیرد. با این حال، ما در حال حاضر این تبلت را با نام Honor V7 Pro می‌شناسیم. چرا که این محصول برای اولین بار با چینن نامی رونمایی خواهد شد. در حال حاضر، هیچ تأیید رسمی مبنی بر عرضه جهانی تبلت جدید آنر وجود ندارد.

با توجه به اظهارات Ishan، تبلت جدید آنر دارای نمایشگری ١١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ است. رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، نسبت تصویر ١۶:١٠ و تراکم پیکسلی ٢۶٧ پیکسل بر اینچ از دیگر مشخصات این نمایشگر است. در ادامه، آنر برای اولین بار از تراشه جدید مدیاتک Kompanio 1300T استفاده کرده است. این تراشه، تقریباً همان چیپست ۶ نانومتری Dimensity 1200 است.

 

تراشه Kompanio 1300T معرفی شد: تقریباً همان Dimensity 1200 برای تبلت‌ها!

 

این دستگاه در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد. نسخه‌های آنر V7 Pro، دارای ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند. در بخش نرم افزار، رابط کاربری MagicUI 5.0 در جدیدترین تبلت آنر استفاده شده است. متأسفانه اطلاعات زیادی از این رابط کاربری در تبلت آنر موجود نیست. اما انتظار می‌رود که رابط کاربری MagicUI 5.0 بر پایه HarmonyOS طراحی شده باشد! پیش از این در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم.

 

رابط کاربری MagicUI 5.0 احتمالاً مشابه HarmonyOS خواهد بود

 

علاوه بر این، تبلت آنر V7 Pro از دوربین اصلی دوگانه استفاده کرده است. این دوربین، شامل سنسورهای ١۳ و ٢ مگاپیکسلی است. سنسور دوم، وظیفه ثبت عکس‌های ماکرو را دارد. باتری به کار رفته در Honor V7 Pro، ظرفیت ٧,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر این دستگاه نیز توان ٢٢.۵ دارد. این تبلت فقط در دو نسخه WiFi-only و LTE در دسترس قرار خواهد گرفت. وزن و ضخامت آن نیز به ترتیب برابر با ۴٨۵ گرم و ٧.٢ میلی متر می‌باشد. آخرین نکته، وجود درگاه Type-C و پشتیبانی از قلم استایس و کیبورد فیزیکی در این تبلت جدید است.

مشخصات تبلت آنر V7 Pro

نظر شما در مورد مشخصات تبلت آنر V7 Pro چیست؟ آیا این تبلت را یک محصول شایسته می‌دانید؟ کدام ویژگی این تبلت برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، تبلت خیلی خوب و عالیه با مشخصات خوب، منتظر رونماییش هستم، دایمن 1300T هم حتما تراشه خوبیه، درسته که ساخت مدیاتک هستش ولی دیگه مدیاتک ثابت کرده که چیپستهای خوبی تولید میکنه بخصوص از زمانی که اولین بار سری دایمن سیتی رو معرفی کردو 5جی رو به چیپهای خودش آورد، والانم از لحاظ فروش بعد کوالکوم تو ردیف دومه، موفق باشید

persepolis

یعنی همزمان نمیشه از وای فای یا فور جی استفاده کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️