حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی جدید Call Of Duty برای موبایل در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بازی

شرکت ناشر بازی های ویدیویی امریکایی، Activision در جدیدترین درآمد خود تأیید کرد که بر روی یک بازی جدید Call Of Duty برای موبایل کار می کند. هنوز جزئیات مربوط به بازی فاش نشده است، اما بازی توسط یک تیم اختصاصی در حال توسعه است. Activision اعلام کرده است که یک استودیو داخلی تاسیس کرده است که با Beenox و Activision Shanghai کار خواهد کرد.

بازی جدید Call Of Duty برای موبایل در دست توسعه است

سر نخ توسعه این بازی برای اولین بار خردادماه رصد شد. این سرنخ با لیست مشاغل موجود در صفحه Activision دریافت شد. شرح شغل نشان می دهد که این یک بازی موبایل “AAA” (بازی بزرگ و باکیفیت) است. در آن آمده است:

“اولین پروژه ما یک عنوان بازی موبایل “AAA” در فرانچایز Call of Duty است. ما به دنبال استعدادهای بزرگی از زمینه های تلفن همراه، کنسول و رایانه های شخصی هستیم که مشتاق کار هستند و اعتقاد ما را در مورد تجربه یک بازی با کیفیت در تلفن همراه می توانند ارایه کنند و باید ارایه کنند.”

شایعات حاکی از آن است که این بازی پاسخی موبایل برای Call Of Duty: Warzone است، اگرچه هیچ چیزی توسط Activision تایید نشده است.

اکتیویژن در حال حاضر یک بازی Call Of Duty برای موبایل دارد که نامش Call Of Duty: Mobile است. این بازی برای اکتیویژن موفقیت بزرگی بوده است، زیرا در اردیبهشت ماه امسال آنها اعلام کردند که بیش از ۵۰۰ میلیون نصب دارد. این بازی همچنین با خرید درون برنامه ای بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. اکتیویژن همچنان از بازی فعلی موبایل پشتیبانی می کند و اینکه آیا پشتیبانی پس از عرضه بازی بعدی ادامه پیدا می کند یا خیر، هنوز مشخص نیست.

Activision همچنین گفت که Call Of Duty بعدی در راه است و توسط Sledgehammer Games هدایت می شود. اکتیویژن این بازی را “تجربه ای بی نقص” برای کنسول های کنونی و نسل بعدی توصیف کرد. بازی برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ (حوالی پاییز امسال) برنامه ریزی شده است. در حالی که هنوز جزئیات مربوط به عناوین موبایل و پریمیوم ناشناخته است، امیدواریم به زودی از Activision اخبار بیشتری کسب کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر Call Of Duty جدید برای موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

نیو استیت که هنو نیومده ببینیم این چی میشه😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)