حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Call of Duty: Warzone Mobile توسط اکتیویژن رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

امروز اکتیویژن با یک تیزر بسیار کوتاه و ساده از بازی موبایلی جدید خود رونمایی کرده است. بازی Call of Duty: Warzone Mobile توسط اکتیویژن رسما معرفی شده ولی جزئیات خاصی از آن نداریم.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile

کال آف دیوتی وارزون

کال آف دیوتی وارزون

اکتیویژن این واقعیت را پنهان نمی‌کند که در حال کار بر روی یک بازی موبایل AAA در دنیای Call of Duty است، اما رونمایی Call of Duty: Warzone Mobile این هفته یک سورپرایز خوب برای طرفداران این فرنچایز است.

پس از عرضه یک بازی بسیار موفق Call of Duty در سال 2019 که بیش از 1.5 میلیارد دلار درآمد داشت، اکتیویژن در تلاش است تا فروش ناامیدکننده بازی Call of Duty سال گذشته را با عنوان موبایلی دیگر متعادل کند.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile این هفته به طور رسمی معرفی شد، اما جزئیات بازی همچنان مشخص نیست. اگرچه می‌توانیم همان فرمول بتل رویال را انتظار داشته باشیم که Call of Duty: Mobile را به موفقیت بزرگی تبدیل کرد. با این حال بازیکنان احتمالاً علاقه مند هستند که بدانند چه نقشه‌ها و کلاس‌هایی قابل بازی خواهند بود و چگونه Activision قصد دارد از بازی (معروف به Battle Pass) درآمد کسب کند.

در حالی که جزئیات مهم بازی هنوز اعلام نشده است، اکتیویژن تأیید کرد که تمام اطلاعاتی که طرفداران به دنبال آن هستند، و اطلاعات بیشتر را ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد. تا آن زمان، ما یک تریلر بسیار کوتاه برای تماشا داریم.

 

 

نظر شما چیست؟ منتظر بازی جدید Call Of Duty هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)