حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Call of Duty: Warzone Mobile برای اندروید و iOS به صورت رسمی و عمومی منتشر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بازی

بیش از ۱ سال پیش بود که بازی Call of Duty: Warzone Mobile توسط اکتیویژن رسما معرفی شد. از آن زمان تاکنون به‌صورت محدود در دسترس بود. به تازگی اما بازی Call of Duty: Warzone Mobile برای اندروید و iOS به صورت رسمی و عمومی منتشر شده است.

عرضه عمومی بازی Call of Duty: Warzone Mobile برای اندروید و iOS

اکتیویژن اوایل سال جاری اعلام کرد که بازی Call of Duty: Warzone را در ماه مارس به موبایل خواهد آورد. آن‌ها به عهد خود وفادار بودند و این بازی را برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر کرده‌اند.

برخلاف بازی Call of Duty: Mobile که یک تجربه سنتی چند نفره را ارائه می‌دهد، Warzone بر روی بازی‌های رویال بتل تمرکز دارد. برای باز کردن حالت معمولی چند نفره، باید چند مسابقه را روی نقشه‌های بزرگ بتل رویال بازی کنید، اما این نباید برای طرفداران این فرنچایز مشکلی ایجاد کند.

نسخه موبایل Call of Duty: Warzone شامل نقشه‌های Verdansk و Rebirth Island، مجموعه‌ای از نقشه‌ها و حالت‌های چندنفره کلاسیک، و همچنین پیشرفت مشترک در نسخه‌های کنسول و رایانه‌های شخصی Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Modern Warfare III است.

همچنین اضافه کردن این نکته مهم است که بازی از چندین طرح کنترل قابل تنظیم پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، کنترل‌های صفحه لمسی به بازیکنان اجازه می‌دهند بدون نیاز به وسایل جانبی اضافی بازی کنند.

شما طرفدار بازی کال‌آف‌دیوتی هستید؟ نسخه وارزون را بازی کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)