حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش زامبی Black Ops Cold War این هفته در Playstation، Xbox و PC رایگان است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | بازی

آخرین نسخه از سری Call of duty تقریباً دو ماه پیش منتشر شد. حال خبر ها حاکی از آن است که بخش زامبی این بازی یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War برای مدت یک هفته رایگان شده و می توانید آن را امتحان کنید.

در پستی از وبسایت رسمی Call of Duty اکتیویژن اعلام کرد بخش زامبی بازی کال اف دیوتی بین 14 تا 21 ژانویه معادل با 25 دی تا 2 بهمن ماه رایگان است. شما می توانید این حالت محبوب را به طور کاملا رایگان در همه پلتفرم ها امتحان کنید. برای دانلود بازی کافیست نام آن را در فروشگاه سیستم عامل خود سرچ کنید.

Black Ops Cold War Zombies این هفته در Playstation، Xbox و PC رایگان است

بخش زامبی کلد وار شامل نسخه جدیدی از نقشه معروف Die Maschine از Call of Duty World at War 2008 نیز است – اولین بازی در این مجموعه که شامل بخش زامبی ها شد – که در آن تیم های چهار نفری را در تلاش برای نابود کردن موج های زامبی هستند. حالت Cranked نیز وجود دارد که در آن بازیکنان برای جلوگیری صفر شدن تایمر و منفجر شدن آنها باید به سرعت زامبی ها را بکشند. دارندگان کنسول پلی استیشن همچنین می توانند حالت Onslaught را امتحان کنند که دو بازیکن را در برابر مردگان زنده قرار می دهد.

Black Ops Cold War Zombies این هفته در Playstation، Xbox و PC رایگان است

در صورت تصمیم به خرید، هر پیشرفتی که در این دوره آزمایشی رایگان داشته باشید به بازی کامل منتقل می شود. حالت Zombies به طور کلی یک روش خوب برای بالا بردن سطح سلاح ها در Call of Duty است، در نتیجه اگر بعداً بازی را خریداری کردید، این یک راه عالی برای ورود به بخش مولتی پلیر با تفنگ های ارتقا یافته است.

Black Ops Cold War Zombies این هفته در Playstation، Xbox و PC رایگان است

مروری بر Call of duty

Call of Duty Black Ops War Cold در 13 نوامبر سال 2020 منتشر شد. اکتیویژن در ماه دسامبر گزارش داد که این مجموعه در 12 ماه گذشته 3 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است. این امر به لطف نسخه جدیدی است که اخیراً در این فرانچایز ارائه شد و همچنین راه اندازی مجدد Modern Warfare 2019 و حالت Warzone رایگان برای بازی Battle Royale، که در مارس سال گذشته منتشر شد.

نظرات و پیشنهادات شما

در طول این مدت بازی را امتحان خواهید کرد؟ نظر شما در رابطه با بخش زامبی ها در Call of Duty چیست؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به نظر بازی خوبی میاد

TheFreeCritic

رضا داداش نمیخوای تاریخچه بتلفیلدی چیزی بزاری ؟ 🙂

TheFreeCritic

✊🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا