حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید می بند ۶ شیائومی عملکردی مشابه چراغ قوه را به آن اضافه می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، کمپانی شیائومی بالاخره آپدیت جدیدی را برای دستبند هوشمند می بند ۶ خود منتشر کرد که عملکردی مشابه چراغ قوه را به آن اضافه می‌کند. شماره مدل این دستبند هوشمند شامل نسخه V1.0.4.38 می‌باشد. همچنین علاوه‌بر اضافه‌شدن عملکرد چراغ قوه، پشتیبانی بیشتری از زبان‌های مختلف به آن اضافه شده است. با این حال در‌حال‌حاضر، هنوز مشخص نیست که این زبان‌ها دقیقا چه هستند.

آپدیت جدید می بند ۶ برای اضافه کردن عملکرد چراغ قوه به آن

به نقل از وب‌سایت tizenhelp، قابلیت چراغ قوه یا مشعل در Mi Smart Band 6 جدید، به‌گونه‌ای کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تمام پیکسل‌های صفحه اصلی را روشن کنند. پس از فعال کردن این عملکرد، نمایشگر اصلی دستگاه کاملاً سفید می‌شود به‌طوری‌که نور کافی را در منطقه تاریک ایجاد می‌کند. این ویژگی برای زمانی که به‌صورت ناگهانی، نور در اتاق یا خانه شما کم شده و تلفن یا دستگاه‌های دیگر خود را برای روشن کردن اتاق پیدا نمی‌کنید، مفید است. در این شرایط، اگر Mi Band خود را روی مچ دستتان داشته باشید، می‌توانید از آن به‌عنوان یک ابزار کمکی استفاده کنید.

قبل از بارگیری بروزرسانی Mi Smart Band 6، باید مطمئن شوید که برنامه MI Fit شما به نسخه 5.3.0 بروز شده باشد. در ماه آوریل، می بند ۶ یک بروزرسانی سیستم‌عامل را دریافت کرد که نظارت بر تنفس را در هنگام ردیابی خواب اضافه می‌کرد. این آپدیت در آن زمان با نسخه 5.0 برنامه همراه شده بود.

آپدیت چراغ قوه می بند ۶

آپدیت چراغ قوه می بند ۶

بروزرسانی کنونی ارائه شده، درحال‌حاضر تنها در بریتانیا، جمهوری چک و کویت در حال انتشار است و طبق ادعای شیائومی به‌زودی به مناطق بیشتری نیز اضافه می‌شود.

Xiaomi MI Smart Band 6 دارای صفحه لمسی AMOLED 1.56 اینچی بوده و از نظارت مداوم بر شماری از حواس ازجمله نظارت بر میزان اکسیژن خون (SpO2)، ردیابی تناسب اندام، کنترل موسیقی، شاتر دوربین و همچنین عملکرد مشابه آلارم برای بیدار کردن صاحب آن توسط لرزش جزئي دست، پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می بند ۶ با واتس اپ و تلگرام ارایه خواهد شد

دیدگاه شما درباره ویژگی جدید چراغ قوه می بند ۶ شیائومی و نحوه پیاده‌سازی آن چیست؟ به‌نظر شما این قابلیت چه‌مقدار در طول شبانه‌روز به کمک شما خواهد آمد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

شیائومی می بند 6 خوب عمل میکنه و کارایی و کاربرد زیادی هم داره و باهاش میشه کلی کار انجام داد .
دوست خریده و از خریدش هم راضی هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی