حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 5a گوگل با قیمت ۴۴٩ دلاری، احتمالاً ۴ شهریور ١۴٠٠ معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل نزدیک به ١ سال پیش از گوشی میان رده جدید خود با نام Pixel 4a رونمایی کرد. همچنین این دستگاه بعداً از یک نسخه 5G بهره مند شد. اما در نهایت، زمان آن رسیده است که جاشین آیت نسل وارد بازی شود. بنابراین، ما اطلاعات نسبتاً زیادی از پیکسل 5a گوگل و مشخصات آن داریم. همچنین بر اساس شایعات جدید، این گوشی ۴ شهریور رونمایی می‌شود.

پیکسل 5a گوگل احتمالاً در تاریخ چهارم شهریور ماه ١۴٠٠ رونمایی خواهد شد

حدود ۵ ماه پیش بود که برای اولین بار به گوشی Pixel 5a سلام کردیم. برای همین، بسیاری از کاربران به اشتیاق رونمایی از این گوشی جدید منتظر مانده‌اند. اما همچنان خبر رسمی از این گوشی نیست.

 

به پیکسل 5a گوگل سلام کنید 👋

 

اما بالأخره جزئیاتی از زمان رونمایی احتمالی این گوشی داریم. بر اساس گزارشی از Gizmochina، گوگل پیش‌تر دو گوشی Pixel 6 و Pixel 6 Pro خود را پیش رونمایی کرده است. این گوشی‌ها، اواخر پاییز امسال معرفی می‌شوند. این گوشی، همان چیزی است که طرفداران گوشی‌های اندرویدی و پیکسل می‌خواسته اند. سری Pixel 6، یک سری پرچمدار با قابلیت‌های ویژه است. از جمله این قابلیت‌ها، وجود تراشه Tensor یک مزیت بزرگ به شما می‌رود.

با وجود این تغییرات عمده و چنین مشخصات فنی، انتظار افزایش قیمت داریم. ممکن است قیمت این گوشی‌ها به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌تر، بیشتر از نسل قبلی گوشی‌های پیکسل باشد. اما جدا از این‌ها، تمام تمرکز بر روی معرفی سری Pixel 6 نیست. بلکه مدتی است که گوگل می‌خواهد از گوشی میان رده جدید خود با پسوند a رونمایی کند. گفتنی است که احتمالاً چند روز با رونمایی رسمی این دستگاه فاصله داریم.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

جزئیات منتشر شده از گوشی میان رده جدید گوگل

بر اساس آخرین گزارشات، اطلاعات زیادی از گوشی پیکسل 5a گوگل داریم. به طور مثال، این گوشی احتمالاً در تاریخ ۴ شهریور ١۴٠٠ رونمایی می‌شود. بنابراین، ٢٠ روز تا رونمایی این گوشی فاصله داریم. همچنین برخی از افشاگران ادعا می‌کنند که قیمت Pixel 5a برابر با ۴۴٩ دلار است. به نظر می‌رسد که قیمت این گوشی، کم‌تر از Pixel 4a 5G باشد. چرا که آن دستگاه با قیمت ۴٩٩ دلار روانه بازار شده بود. گفته می‌شود که Pixel 5a تنها در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی گوگل در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی فاش شده از Pixel 5a، نشان می‌دهند که ما با یک میان رده نسبتاً جذاب از گوگل مواجه هستیم. بر اساس شایعات، این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی با وضوح +Full HD است. این گوشی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. برخی از شایعات می‌گویند که تراشه این گوشی Snapdragon 750G است. اما اکنون، برخی دیگر ادعا می‌کنند که قلب تپنده Pixel 5a تراشه Snapdragon 765G می‌باشد!

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ و اسنپدراگون ۷۶۵ جی با ادرنو ۶۲۰ و Snapdragon X52 رسما معرفی شد

 

گوگل باتری ۴,۶۵٠ میلی آمپر ساعتی را در این گوشی به کار می‌برد. انتظار می‌رود که سیستم دوربین این گوشی مشابه پیکسل ۵ باشد. به طوری که دوربین اصلی دوگانه ١۶+١٢.٢ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال آن را تشکیل دهد. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و استاندارد IP67 از دیگر مشخصات گوشی میان رده جدید گوگل خواهد بود.

نظر شما در مورد پیکسل 5a گوگل چیست؟ آیا این گوشی با چنین قیمتی ارزش خرید دارد؟ کدام ویژگی آن برای شما مهم‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️