حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هاردفورک لندن اتریوم رسما فعال شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

پس از مدت ها انتظار بالاخره دیروز هاردفورک لندن اتریوم اجرا و فعال شد. به طور دقیق، هارد فورک در بلاک 12.965.000 یا 12:33 بعد از ظهر به وقت UTC رخ داد. قابل ذکر است که هارد فورک اتریوم همچنین پنج بهبود اتریوم (EIP) ارائه کرده است. برخلاف تصور بیشتر کاربران، قرار نیست این به‌روزرسانی اتریوم را در کوتاه‌مدت به یک دارایی ضدتورمی تبدیل کند. با این حال، EIP های 1559، 3554، 3529، 3198، 3541 ارتقاء کد هستند که بر بهبود تجربه کاربری شبکه اتریوم متمرکز است.

هاردفورک لندن اتریوم

هاردفورک جدید اتریوم در مقایسه با سایر ارتقاهای شبکه، توجه رسانه ای بیشتری را به خود جلب کرده است. رشد چشمگیر بازار رمزارز به رساندن اتریوم به این سطح کمک کرده است. همچنین، سرمایه گذاران به پتانسیل عظیمی که EIP های جدید می توانند در کل شبکه داشته باشند، علاقه نشان داده اند.

استخراج اتریوم با کامپیوتر

در وب‌سایت رسمی اتریوم آمده است:

به روز‌رسانی لندن قرار است در اوت (مرداد) ۲۰۲۱ در بلاک شماره ۱۲,۹۶۵,۰۰۰ شبکه اتریوم راه اندازی شود. طرح EIP-1559 را هم ارائه می کند که با اجرایی شدن این طرح کارمزد تراکنش های شبکه با تغییر روش بازپرداخت گس (Gas) و برنامه ریزی جدید بهبود می یابد.

طرح بهبود اتریوم ۱۵۵۹، به طور مستقیم روی نحوه مدیریت کارمزدهای تراکنش توسط شبکه تأثیر می گذارد. با اجرایی شدن این طرح، کارمزد پایه در هر تراکنش سوزانده خواهد شد. یکی از کاربران توییتر به نام کورپی (Korpi)، روز دوشنبه در رشته توییتی به چند نکته بسیار مهم در رابطه با طرح EIP-1559 اشاره کرد. او پس از صحبت درباره برخی از نکات مربوط به به‌روزرسانی لندن گفت:

با اجرایی شدن طرح EIP-1559 بخشی از کارمزدهای پایه شبکه اتریوم سوزانده شده و از چرخه خارج می‌شود. اما این بدان معنا نیست که اتر بلافاصله به یک دارایی ضدتورمی تبدیل می شود.

پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی برای به فروش رساندن سفارشات رسمی شد

 

هارد فورک لندن بخشی از فرایند انتقال شبکه اتریوم به نسخه دوم یا همان اتریوم ۲ است که نهایت الگوریتم اجماع شبکه را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر می دهد. نظر شما درباره آینده قیمتی اتریوم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی