حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ توسط چینی ها !

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | رمزارز

این روزها بازار استخراج ارزهای دیجیتال داغ و سوزان است! تقریبا یک ماه پیش بود خبری منتشر شد مبنی بر اینکه چینی ها درحال استخراج اتریوم با لپ تاپ هستند و به هر قیمتی که شده درحال ماین و استخراج ارزهای دیجیتال هستند. اما امروز خبر دیگری به نقل از u.today منتشر شده مبنی بر اینکه چینی ها به تازگی اقدام به استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ کرده اند!

استخراج اتریوم

با انفجار قیمت اتریوم از سال گذشته و عبور از قیمت ۱۷۰۰ دلار این ارز دیجیتال محبوبیتی دوچندان پیدا کرده است به نحوی که تمام ماینرهای سراسر دنیا هرآنچه در توان دارند برای استخراج بیت کوین و استخراج اتریوم به میزان بیشتر می گذارند.

تاکنون فقط مزارع استخراج ارزهای رمزنگاری شده ای را دیده ایم که از استخراج با کارت گرافیک های دسک تاپ استفاده می کنند، اما با محدودیت هایی که در بازار کارت گرافیک ها ایجاد شده است، ماینرها روی به وسایل الکترونیکی دیگر آورده اند!

استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵

کنسول بازی پلی استیشن ۵ سونی به خوبی در جهت استخراج دومین رمز ارز بازار یعنی اتریوم، هک شده اند. برخلاف مشخصات تکنیکی خارق العاده پلی استیشن ۵، به دلیل محدودیت های سیستم، استفاده از این کنسول جهت استخراج ارز های دیجیتال تقریبا غیر ممکن است.

طبق گزارش Gizchina، با این حال این محدودیت ها هم نتوانسته اند ماینرهای چینی را متوقف کنند. برخی ماینرها با هک کردن غیرقانونی از آن ها برای استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ استفاده می کنند.

استخراج اتریوم با پلی استیشن

استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵

بر اساس یک اسکرین شات که در فضای مجازی دست به دست می شود، شخصی توانسته است با هک کردن کنسول بازی پلی استیشن ۵، هش ریت  98.76 (MH/s) را با مصرف برق ۲۱۱ وات برای استخراج اتریوم به دست آورد.

این داده ها نشان می دهد که کنسول های نسل جدید برای به دست آوردن چنین عملکردی باید پردازش بیشتری را نسبت به حالت عادی، اجرا کنند.

طبق داده های CryptoCompare، هم اکنون می توان با استفاده از این کنسول، ۴۶ دلار در هفته، ارز دیجیتال استخراج کرد. قیمت فعلی پلی استیشن ۵ در بازار ۴۹۹ دلار می باشد. چندی پیش نیز شرکت Nvidia از طراحی یک چیپ ست اختصاصی برای استخراج اتریوم خبر داده بود.

خب به هرحال به نظر می رسد با افزایش قیمت و محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری به سمت استخراج و بدست آوردن بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها قدم بردارند و این قطعا نمی تواند خبر خوبی برای گیمرها و کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند باشند. چرا که از یک طرف با کاهش قطعات و کارت های گرافیک مواجه شده اند و از طرف دیگر با کمیاب شدن این قطعات قیمت آن ها نیز به شدت افزایش می یابد.

 

پاسخ طوفانی رابرت کیوساکی درباره بیت کوین به وزیر خزانه داری آمریکا

 

از آغاز عرضه کنسول بازی پلی استیشن ۵، همواره سونی با کمبود موجودی مواجه بوده است و هنوز نتوانسته است نیاز کامل بازار و گیمرهای سراسر دنیا را که منتظر این کنسول بازی هستند را تامین کند. باید دید با انتشار خبر استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵، واکنش گیمرها چه خواهد بود؟

به نظر شما بیت کوین و آینده ارزهای دیجیتال چگونه رقم خواهد خورد؟!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از چینی جماعت هر کاری ممکنه

ali_s

یه چینی میتونه با قاشق چنگال طلا در بیاره 😐😂دیگه پی اس فایو که هیچ

چینیای عزیز نکنه شما با اینا کرونا رو استخراج کردید؟😂

صبر کنید با آهن کهنه میاد بیت کوین استخراج میکنن😂😂😂

Milad7

به حق چیزای ندیده و نشنیده😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی