حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۹ پرو سفید رنگ به زودی روانه بازار می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس ۹ پرو، در حال حاضر به روزترین و قوی ترین گوشی وان پلاس است. به لطف ویژگی های برجسته و جذاب OnePlus 9 Pro بسیاری از خریداران گوشی های پرچمدار، آن را در لیست خرید خود قرار می‌دهند. نکته منفی اما تنوع پایین در رنگ بندی پرچمدار جدید وان پلاس است. اکنون وان پلاس ۹ پرو در سه رنگ مشکی، سبز و نقره ای موجود است. متاسفانه تمامی این رنگ ها به شدت جاذب اثرانگشت هستند. البته مدیر ارشد عملیات وان پلاس، می‌گوید که با وان پلاس ۹ پرو سفید دیگر مشکل جذب اثرانگشت و لکه های چربی را نخواهید داشت.

رنگ سفید وان پلاس ۹ پرو مشکل جذب اثرانگشت را برطرف خواهد کرد

امروز، مدیر ارشد عملیات وان پلاس، لیو فنگشو عکسی از نسخه سفید وان پلاس ۹ پرو را به اشتراک گذاشت. همچنین اضافه کرد که این رنگ جدید، لکه های اثرانگشت و چربی را نشان نمی‌دهد ولی متاسفانه این رنگ خاص به صورت عمده تولید نخواهد شد، و فقط در اختیار برخی از خریداران قرار خواهد گرفت.

وان پلاس ۹ پرو یک دستگاه پرچمدار است و طبق انتظار مشخصات جذابی نیز دارد. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح WQHD+و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این گوشی همچنین از شیشه گوریلا گلس ۵ برای محافظت بیشتر بهره مند است. سنسور اثرانگشت نیز از نوع اپتیکال و در زیر نمایشگر است. استفاده از سنسور های اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش برای وان پلاس اتفاق جدیدی نیست، زیرا هر سال یکی از دقیق ترین و سریع‌ترین سنسور های اثرانگشت موجود، مربوط به پرچمداران وان پلاس است.

رنگ جدید OnePlus 9 Pro

مطابق با گزارش GizChina، وان پلاس برای دوربین های اصلی این گوشی، سراغ یک ترکیب چهارگانه رفته که با کمک Hasselblad توسعه یافته است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل و از سنسور IMX 789 استفاده می‌کند. دوربین اولترا واید وان پلاس ۹ پرو نیز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX 766 مجهز است. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳.۳ برابر و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

اکنون به کمک Hasselblad در وان پلاس ۹ پرو علاوه بر امکان تنظیم پارامترهای رایج برای عکاسی حرفه‌ای تر مانند سرعت شاتر، تراز سفیدی و غیره، به کمک ویژگی peak focus، فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تری خواهید داشت. همچنین عکس های RAW این‌ گوشی می‌تواند ۶۸.۷ میلیارد رنگ را ثبت کند.

رنگ هایی که اکنون برای OnePlus 9 Pro قابل سفارش است

توان پردازشی وان پلاس ۹ پرو توسط اسنپدراگون ۸۸۸ تامین می‌شود. این تراشه در گرانترین نسخه وان پلاس ۹ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. در بخش باتری نیز، پرچمدار جدید وان پلاس حرف هایی برای گفتن دارد و به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۶۵ وات و فست شارژ بی سیم ۵۰ وات مجهز شده است.

در نهایت، OnePlus 9 Pro با رابط کاربری ColorOS 11 و یازدهمین نسخه اندروید وارد بازار شده است. این نسخه، تجربه جدیدی از این رابط کاربری را ارائه می‌دهد زیرا در نسخه یازدهم ColorOS از نظر قابلیت های دارک مود، جسچر ها و همچنین قابلیت شخصی سازی نوتیفیکیشن های مختلف، پیشرفت خوبی را شاهد بودیم.

داغ شدن وان پلاس ۹ پرو کاربران را کلافه کرده است!

نظر شما درباره وان پلاس ۹ پرو سفید رنگ چیست؟ آیا به نظر شما نیز این رنگ، زیباترین گزینه قابل سفارش در بین تمام رنگ های وان پلاس ۹ پرو است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی