حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی و آنباکسنیگ گلکسی بادز ۲ سامسونگ را پیش از معرفی ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

تا ۲۰ مرداد و آنپکد تابستان ۱۴۰۰ سامسونگ خیلی فاصله ای نداریم. کمتر از ۱ هفته تا مراسم رونمایی از چندین محصول جدید سامسونگ باقی مانده است. ما اکثر چیزی که نیاز بود درباره آن بدانیم را می دانیم. امروز حتی بررسی و آنباکسنیگ گلکسی بادز ۲ سامسونگ پیش از معرفی لو رفته است. در این ویدیو مفصل می توانید دستگاه و نحوه اتصال به سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا را ببینید.

آنباکسنیگ گلکسی بادز ۲

ایربادز گلکسی بادز ۲ سامسونگ می تواند برای خیلی از طرفداران سامسونگ و دارندگان محصولات این برند کره ای، جز انتخاب های اول باشد. درون جعبه این دستگاه شاهد یک شارژر مربعی جمع و جور، خود ایربادز Buds 2، یک کابل شارژ USB-A به USB-C، گوش های اضافی گوش و اسناد ضمانت وجود دارد.

اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم:

پشت جعبه ویژگی هایی مانند Active Noise Cancellation (ANC) را تایید می کند که Buds 2 مانند Galaxy Buds Pro و Buds Live این ویژگی را ارایه می دهد. همچنین روی بستنه بندی وعده عمر باتری تا ۲۰ ساعت داده شده است که شایعات نشان می دهد با خاموش بودن ANC تا ۲۹ ساعت قابل افزایش است. البته توجه داشته باشید که این عمر باتری با در نظر گرفتن شارژ شدن مجدد ایربادزها با کیس است. عدد ۵ ساعت هم روی جعبه دیده می شود که احتمالا عمر باتری هر بار شارژ ایربادزها را نشان می دهد

جعبه Galaxy Buds 4

جعبه Galaxy Buds 4

قاب شارژ از بیرون سفید است، اما داخل آن همرنگ ایربادزها به نظر می رسد. به نظر من این می تواند زیبا باشد اما شاید نه لزوما برای رنگ مشکی. اگر رنگ مشکی یک قاب بیرون و داخل مشکی داشته باشد شاید جذاب تر است. یک پورت USB-C در پشت کیس وجود دارد و در ویدیو مشخص شده است که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

برای روشن کردن حالت جفت شدن نیازی نیست که Galaxy Buds 2 را از قاب خود بیرون آورید.

خود گوشی های ایربادز جدید سامسونگ کوچک به نظر می رسند و باید ارگونومی خوبی در گوش داشته باشند. هنگامی که در کنار گلکسی اس ۲۱ قرار می گیرند، بلافاصله با آن جفت می شوند. به محض تشخیص ایربادزها، درصد باتری قاب و هدفون گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.

قیمت تمام محصولات سامسونگ که در آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی می شوند لو رفت!

این ویدئو همچنین نشان می دهد که برای روشن کردن حالت جفت شدن، نیازی به بیرون کشیدن Galaxy Buds 2 از قاب آن ندارید. فقط می توانید هر دو گوشی هندزفری را همزمان با هم فشار دهید تا زمانی که درون قاب هستند روشن شوند. پس از موفقیت آمیز بودن جفت شدن، برنامه Galaxy Wearable در گوشی شما ۱۰ مگابایت نرم افزار جدید را دانلود می کند تا بتوانید تنظیمات ترجیحی گوش دادن به موسیقی خود را از طریق برنامه شروع کنید. تنظیمات موجود معمولی همان چیزی است که قبلاً در Galaxy Buds دیده بودیم.

مجری همچنین به طور مختصر در مورد صدا و کیفیت مناسب Buds بحث می کند. برداشت اولیه او این است که صدای آن ها خوب بوده و بیس هم خیلی خوب است. او همچنین خاطرنشان می کند که آنها سبک تر و مناسب تر از ایربادزهای ANC Jabra Elite 85T هستند.

نظر شما چیست؟ گلکسی بادز ۲ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)