حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت تمام محصولات سامسونگ که در آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی می شوند لو رفت!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که سامسونگ اصلا در حفظ اسرار خود موفق نبوده و شایعات خیلی بزرگی ارایه می شود. دیروز لیست مشخصات کامل Galaxy Watch 4 Classic را دیدیم. امروز اما در یک شایعه، قیمت تمام محصولات سامسونگ که در آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی می شوند لو رفته است! همین حالا بیش تر از ۱ هفته تا مراسم Unpcked تابستانی سامسونگ فاصله داریم اما به نظر می رسد چیز زیادی برای ارایه رسمی وجود ندارد.

در حالی که اکثر ما با صبر و حوصله منتظر رویداد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ به نام Galaxy Unpacked هستیم، ایوان بلاس برنامه های دیگری دارد! این شرکت تصاویر دقیق تری از محصولات مورد انتظار را در کنار جزئیات قیمت بازار اروپای آنها به اشتراک گذاشت.

قیمت گلکسی زد فولد ۳ مدل ۲۵۶ گیگابایت - شایعه - بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فولد ۳ – شایعه – بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فولد ۳ مدل ۱۲۸ گیگابایت - شایعه - بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فولد ۳ – شایعه – بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ مدل ۱۲۸ گیگابایت - شایعه - بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ مدل ۱۲۸ گیگابایت – شایعه – بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ مدل ۲۵۶ گیگابایت - شایعه - بازار اروپا

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ مدل ۲۵۶ گیگابایت – شایعه – بازار اروپا

در ابتدا قیمت دو گوشی تاشو یعنی Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 را می بینیم. مدل پایه Z Fold 3 که به احتمال زیاد با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ارایه می شود قیمتی برابر ۱۸۹۹ یورو دارد. این در حالی است که مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن قیمت ۱۹۹۹ یورو دارد.

قیمت مدل پایه Z Flip 3 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت از ۱۰۹۹ یورو شروع می شود. این در حالی است که مدل 256 گیگابایتی آن ۱۱۴۹ یورو قیمت دارد. ما هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شایعات در مورد قیمت صحت دارد یا نه، اما مطمئناً با شایعات قبلی در مورد این دو گوشی تاشو مطابقت دارد. ما همچنین با چندین رندر رسمی Z Flip3 در رنگهای بنفش، زرد، سبز و مشکی دیدیم.

ایوان بلاس همچنین قیمت گلکسی واچ کلاسیک را در دو اندازه ۴۰ میلیمتری و ۴۴ میلی متری به اشتراک گذاشت. این مدل ها به ترتیب 379 یورو و 409 یورو قیمت دارند. قیمت ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 برابر 159 یورو ذکر شده است.

نظر شما چیست؟ این قیمت ها برای محصولات سامسونگ که در آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی می شوند، شیرین است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

کلا با گوشی تاشو حال نمیکنم و اکثر مردم هم اتفاق نظر دارن ،نمی‌دونم چه اصراریه این همه ازش می‌سازن.

ali karimi

سلام، گالکسی فولدها یا هواوی میت ایکس و کلا گوشیهای تاشویی که ایتطوری منظور کتابی باز میشن باحاله، ولی مثلا زد فلیپ و مثل موتورولا ریزر باحال نیستن، البته خب هرکسی یه نظری داره، اوتایی که کتابی بازمیشن خب صفحه بزرگتر میشه ومخصوص اونایی که گوشی بزرگ با صفحه یزرگ دوست دارن، ولی زدفیلپ،، یه گوشی تاشو که کوچیکتر میشه و مخصوص اونایی که گوشی جمع جور کوچیک بخوان

ali karimi

حالا قیمتها مدلz فولدها واقعا گرونن، االبته خب طبیعیه چون یجورایی بخوای حساب کنی دوتا گوشین وقتی بازم میکنی منطورمه، ولی zفلیپ یکمی گرونتره، ایکاش بین 800 تا 1000 یورو میبود نه اینکه از 1000 یورو شورع بشه، قیمت zفولدم از1500یورو یا نهایت 2000یورو

نسبت به نسل قبل کاهش قیمت نسبی رو شاهدیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)