حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 5T Pro با تراشه مدیاتک Helio G80 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار، برترین‌های ترنجی

موتور آنر اکنون روشن شده است! این کمپانی به صورت مرتب در حال رونمایی از محصولات جدید خود، اعم از گوشی‌های هوشمند جدید است. آنر می‌خواهد در روز ٢١ مرداد، از سری پرچمداران و دیگر محصولات جدید خود رونمایی کند. اما در این فاصله، چینی‌ها از گوشی آنر Play 5T Pro رونمایی کرده‌اند. اما این گوشی، پسرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل قبل خود دارد.

مشخصات فنی و قیمت آنر Play 5T Pro

آنر بیش از ١ سال پیش گوشی Honor Play 4T Pro را رسماً در چین معرفی کرد. این گوشی از مشخصات جذابی مانند تراشه ٧ نانومتری Kirin 810 و نمایشگر OLED بهره مند بود.

 

آنر پلی ۴ تی پرو با کایرین ۸۱۰ و نمایشگر OLED به قیمت ۲۱۱ دلار رسما معرفی شد

 

و اما در نهایت، نسل جدید Honor Play 4T Pro امروز در چین رونمایی شد! آنر این گوشی را بدون سر و صدای زیاد رونمایی کرده است. بنابراین، این کمپانی قصد مانور دادن بر روی گوشی جدید خود را نداشته است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی توئیتری با نام Ustav Raj، آنر Play 5T Pro رسماً در چین معرفی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه تازه وارد داریم.

در ابتدا، گوشی جدید آنر از نمایشگری ۶.۶ اینچی با پنل IPS LCD و وضوح +Full HD استفاده می‌کند. رفرش ریت این نمایشگر تنها ۶٠ هرتز است. قلب تپنده این گوشی، تراشه ١٢ نانومتری Helio G80 است. این پسرفت نسبت به تراشه ٧ نانومتری Kirin 810، به شدت چشمگیر است. در ادامه، آنر ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

گوشی آنر Play 5T Pro در قاب پشتی، دارای ماژول دوربین اصلی مستطیلی است. چینش این دوربین، کمی گول زننده است. اما در نهایت، دوربین اصلی آنر Play 5T Pro متشکل از سنسورهای ٢+۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر مرکزی جای خوش کرده است. حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی جدید آنر، بر روی فریم آن تعبیه شده است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در این گوشی موجود است.

طراحی قاب جلویی این گوشی تا حدود زیادی جذاب است. چرا که حاشیه‌های کمی اطراف نمایشگر را احاطه کرده‌اند. باتری Honor Play 5T Pro ظرفیت ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژ کردن این باتری نیز بر عهده شارژی ٢٢.۵ واتی است. وزن و ضخامت این دستگاه، به ترتیب برابر با ١٧٩ گرم و ٨.۴ میلی متر است. بلوتوث نسخه ۵.١ در آن نیز وجود دارد. یکی دیگر از نکته‌های عجیب در مورد این گوشی، استفاده از اندروید ١٠ است. آنر هم اکنون می‌تواند از سیستم عامل اندروید ١١ در گوشی‌های خود استفاده کند. با این وجود، این کمپانی استفاده از نسخه اندروید قدیمی‌تر را برای این گوشی ترجیح داده است. رابط کاربری آن نیز MagicUI 4.0 می‌باشد.

رندرهای آنر پلی ۵ تی پرو

رندرهای آنر پلی ۵ تی پرو

به قیمت این محصول می‌رسیم. آنر Play 5T Pro در تک نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی در چین، برابر با ١,۴٩٩ یوان (معادل ٢٣٢ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این گوشی عجیب و غریب چیست؟ آیا واقعاً تولید چنین گوشی منطقی بوده است؟ فکر می‌کنید که کسی پیدا می‌شود که خریدار Honor Play 5T Pro باشد!؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام طراحیش خوبه، ولی آنر ت این سریع گوشیها همیشه چیپستهای خوبی استفاده میکرد، یکدقعه چرا اینکارو کرد اونم بخصوص نسخه پروش، حداقل 5جی میزد با دایمن 700 یا 800u,یا دایمن 900، حتی چندتا چیپست اسنپ هم هستش مثل 778 چندتای دیگه بین این همه چیپهایدخوب 5جیذچرا این چیپ 12 نانومتریو استفاده کرده، این چندماه اخیر خوب پیش رفت آنر ولی اینکارش خدایی ازش بعید بود، امیدوارم دیگه از ایجور پسرفتها نداشتهدباشه بخصوص تودبحث مشخصات فنی گوشی ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️