حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Honor X20 رسماً مشخص شد: شارژر ۶۶ واتی و نمایشگر ١٢٠ هرتز

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، اخبار رسمی شرکت‌ها

آنر در تاریخ ٢١ مرداد از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. گوشی Honor X20، یکی از گوشی‌های حاضر در این مراسم است. این گوشی، میان رده جدید آنر است. آنر به تازگی مشخصات Honor X20 را در کنار رندرهای این گوشی منتشر کرده است. در ادامه، به جزئیات رسمی Honor X20 خواهیم پرداخت.

مشخصات Honor X20

چندی پیش از آنر X20 صحبت کرده بودیم. این گوشی، در تصاویر زنده با جزئیاتی بالا مشاهده شده بود. همچنین از تاریخ رونمایی این گوشی نیز صحبت کرده بودیم.

 

تاریخ رونمایی آنر X20 و Honor Tablet V7 Pro مشخص شد: ٢١ مرداد ماه ١۴٠٠

 

امروز، آنر به صورت رسمی پوستری را از Honor X20 منتشر کرده است. این پوستر، طراحی کامل و مشخصات Honor X20 را تأیید می‌کند. همچنین رندرهای این گوشی در سه رنگ منتشر شده‌اند. بر اساس گزارش Myfixguide، آنر به صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریخ ١٢ آگست (٢١ مرداد) از گوشی میان رده جدید خود با نام Honor X20 رونمایی می‌‌کند. ظاهراً این گوشی برای اولین بار در چین رونمایی می‌شود. به همین ترتیب، خبری از عرضه جهانی Honor X20 منتشر نشده است. مدتی پیش، با تصاویر زنده منتشر شده از این گوشی دیدار داشتیم. اما اجازه دهید تا این بار پوستر Honor X20 را مورد بررسی قرار دهیم.

پوستر رسمی منتشر شده از آنر ایکس ٢٠ در چین

پوستر رسمی منتشر شده از آنر ایکس ٢٠ در چین

حساب رسمی آنر در چین امروز این پوستر را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات موجود در این پوستر، آنر X20 دارای شارژر ۶۶ واتی خواهد بود. این شارژر، در جعبه Honor X20 قرار گرفته است. این شارژر، پیش‌تر برای سری P50 و نوا ٨ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. علاوه بر این، تراشه به کار رفته در Honor X20، دارای لیتوگرافی ۶ نانومتری است. پیش‌تر اشاره کرده بودیم که احتمالاً این تراشه ۶ نانومتری، احتمالاً همان Dimensity 900 می‌باشد. این تراشه، دارای هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و Cortex-A55 است.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

در پوستر این گوشی نیز از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر نام برده شده است. این گوشی، در سه رنگ آبی، سفید گرادینت و مشکی روانه بازار خواهد شد. در قاب پشتی این گوشی، ماژول دوربین اصلی سه گانه دایره‌ای مشابه سری Mate 30 قرار گرفته است. رنگ بندی این گوشی، تا حدودی مشابه Poco X3 است. قاب جلویی نیز نمایشگری با حفره نمایشگر بیضوی را در خود جای داده است. دوربین اصلی این گوشی، از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این سنسور، احتمالاً IMX682 سونی است. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، بر روی فریم آن واقع شده است. این فریم، پلاستیکی است.

نظر شما در مورد مشخصات Honor X20 چیست؟ آیا عملکرد آنر در این گوشی مناسب بوده است؟ کدام بخش از Honor X20 برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

گوشی با ارزشیه اگه قیمتشم خوب باشع

Darth Vader

یکم پشتش شبیه x3 شیائومی هست. ولی نسبت بهx3 خیلی قشنگ تره.

ali karimi

سلام، گوشی خیلی خوبیه، با مشخصات خوب ولی قبلا هم گفتم ایکاش بجای دایمن 900 از دایمن 1100نهایت1200 استفاده میکرد، تلبته اسنپ هم چیپهای 778 داره یا بخصوص اسنپ 870 که عالی هستش، البته خب دایمن 900 هم خوبه نه اینکه بد باشه، بالاخره این گوشی میانرده نباید انچنان انتظاری داشت،همینقدرشم عالیه مشخصاتش، امیدوارم تمام محصولات آنر وارد کشور عزبزماهم بشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️