حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل صفحه فروشگاه آنلاین خود را بازطراحی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

فروشگاه آنلاین اپل در روز سه‌شنبه به‌مدت یک ساعت به‌طرز مرموزی از کار افتاده بود، اما نهایتا با ظاهری جدید و یک برگه اختصاصی در زمینه ناوبری سطح بالای اپل، از خرابی بیرون آمد.

بازطراحی صفحه فروشگاه آنلاین اپل و بازگشت برگه اختصاصی “فروشگاه” به این وب‌سایت

در بالای سربرگ این فروشگاه، تصاویر و پیوندهایی به بسیاری از محصولات تولیدی اپل ازجمله Mac ،iPhone ،AirPods و غیره وجود دارد. برخی از این پیوندها شما را به صفحات اختصاصی فروشگاه جدید برای محصولات می‌برند، که به شما نشان می‌دهد چه مدل‌هایی در دسترس هستند و به منابعی مانند راهنمای خرید، لوازم جانبی و پشتیبانی اشاره می‌کنند. در صفحه اصلی فروشگاه، بخش‌هایی نیز برای محصولات جدید، پیوندهایی به صفحات پشتیبانی و موارد دیگر وجود دارد.

طراحی جدید مملو از کارت است که تاحدودی یادآور برنامه فروشگاه اپل برای iOS می‌باشد. برای اولین بار به‌نظر می‌رسد این صفحه بیشتر مخصوص موبایل طراحی شده است؛ با پیمایش نرم به‌صورت افقی بین کارت‌ها در رابط کاربری گوشی، چیزی‌که مشابه آن در نسخه دسکتاپ حس نمی‌شود. در اینجا، سایت پیکان‌هایی را نشان می‌دهد که برای اسکرول کردن ممکن است لازم باشد روی آنها ضربه بزنید.

بازطراحی فروشگاه آنلاین اپل

بازطراحی فروشگاه آنلاین اپل

تا آنجا که می‌توانیم بگوییم، هیچ محصول جدیدی به این فروشگاه اضافه نشده و درواقع این بروزرسانی صرفا یک پوسته کاملا جدید برای فروشگاه آنلاین اپل محسوب می‌شود. همچنین به‌نظر نمی‌رسد صفحات مربوط به خرید یک محصول خاص نسبت به گذشته تفاوتی کرده باشد.

تغییر در فروشگاه آنلاین بیش از پیش یادآور فصل شلوغ پاییز برای اپل می‌باشد. شایعات مختلف حاکی از آنست که این شرکت بر روی سری جدید iPhone 13، نسل سوم AirPods و MacBook Pro جدید کار می‌کند که همه آنها به‌زودی معرفی می‌شوند. درنهایت اپل هر محصولی را که معرفی کند، اکنون یک فروشگاه جدید وجود دارد که می‌تواند آنها را برای شما به نمایش بگذارد.

آیا اپل و گوگل به‌واقع راهبرد انحصار را در قبال فروشگاه های برنامه خود در پیش گرفته‌اند؟

نظر شما راجع‌به طراحی جدید فروشگاه اپل چیست؟ همانطور که گفتیم به‌نظر می‌رسد شرکت ساکن کوپرتینو حرکتی هوشمندانه را در آستانه کنفرانس معرفی محصولات پیش‌روی خود انجام داده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی