حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی iQOO 8 با اسنپدراگون +۸۸۸ و شارژ 160W مشخص شد: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | IQOO

کمپانی ویوو قرار است جدیدترین پرچمدار زیرمجموعه گیمینگ خود را با نام iQOO 8 در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ و در چین معرفی کند. این شرکت صبح امروز رسما تاریخ رونمایی از سری iQOO 8 را از طریق صفحه رسمی Weibo خود تایید کرد. سری iQOO 8 قرار است شامل دو مدل شامل iQOO 8 و iQOO 8 Pro باشد. همچنین این دستگاه‌ها در چند روز گذشته در معرض افشای متعدد مشخصات قرار گرفتند. گوشی‌های سری iQOO 8 دارای نمایشگر 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 888 پلاس و حداکثر 12 گیگابایت رم می‌باشد. به‌علاوه گفته می‌شود اندروید 11 را در خارج از جعبه اجرا کرده و ممکن است از شارژ سریع 160 واتی نیز پشتیبانی کنند.

تاریخ معرفی iQOO 8

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، سری iQOO 8 در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت 19:30 (به وقت محلی) در چین معرفی می‌شود. همچنین گفته می‌شود که هر دو دستگاه iQOO 8 و iQOO 8 Pro دارای نمایشگر E5 AMOLED LTPO سامسونگ بوده که ممکن است دارای رفرش ریت 120 هرتز به‌همراه وضوح +2K را ارائه کنند. این دستگاه‌ها دارای صفحه‌نمایش با دو لبه منحنی و سوراخ نمایشگر تراز در وسط می‌باشند. همچنین از پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس که به‌تازگی معرفی شده است، استفاده می‌کنند. گفته می‌شود این گوشی‌ها دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده که به‌غیر از مقدار رم فیزیکی، سری iQOO 8 از 4 گیگابایت رم مجازی برای انجام مولتی تسکینگ بهتر نیز بهره می‌برند.

تاریخ معرفی iQOO 8

تاریخ معرفی iQOO 8

به گزارش mysmartprice، در مورد نرم‌افزار این گوشی‌ها نیز، می‌توان انتظار داشت که اندروید 11 را به‌طور کامل اجرا کنند. درحال‌حاضر، پیکربندی م دوربین هر دو مدل iQOO 8 به‌صورت یک راز باقی‌مانده است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه‌ها دارای ترکیب دوربین چهارگانه باشند. باتوجه به جزئیات ظرفیت باتری، گفته می‌شود که این تلفن‌ها با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شوند که از شارژ سریع 160 وات نیز پشتیبانی می‌کنند. با نزدیک شدن به زمان معرفی این سری، می‌توان انتظار داشت که iQOO جزئیات بیشتری از آنان را به اشتراک بگذارد. علاوه‌بر این، ممکن است در چند روز آینده توسط چندین وب‌سایت معیار، گواهینامه‌هایی از این گوشی‌ها منتشر شود که مشخصات بیشتری از آنان را در دسترس قرار می‌دهد.

نظر شما راجع‌به معرفی سری iQOO 8 و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟ برای کدام ویژگی از این سری، بیش از همه هیجان دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/live-image-of-truly-under-display-camera-smartphone-from-oppo.jpg

دوربین زیر صفحه به نظرتون کجاست؟ 🤔😅
آفرین به اوپو، نمونه‌ش خوب به نظر میرسه…

ali karimi

سلام، گوشی های آیکو، واقعا همشون عالین از همه لحاظ، تعجبه چرا وارد ایران نمیشه حتی تعداد محدود، بجز دوربین که تو این خبر چیزی ازش نگفته شده، بقیه مشخصاتش واقعا عالی هستن محشره این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی