حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO 8 اولین دستگاه مجهز به نمایشگر E5 LTPO 2K سامسونگ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | IQOO، نمایشگر

صفحه رسمی iQOO Weibo اخیرا تیزری از iQOO 8 را منتشر کرده است که بیان می کند این پرچمدار بزودی روانه بازار خواهد شد. در این تیزر، iQOO ادعا می‌کند که نمایشگر پرچمدار جدیدش، “فراموش نشدنی و ظریف” است. طبق گزارشات، سری iQOO 8 با نمایشگر Samsung E5 LTPO عرضه می‌شود که قابلیت تنظیم پویای رفرش ریت صفحه‌نمایش را داراست. علاوه‌بر این، این تلفن هوشمند دارای رزولوشن +2K بوده و از دقت رنگ 10 بیت به‌صورت بومی نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر Samsung E5 LTPO 2K گوشی iQOO 8

از شایعات و گمانه‌زنی‌های موجود، می‌توان دریافت که سری iQOO 8 با طراحی پنل جلویی با سوراخ مخصوص دوربین سلفی ارائه می‌شود. حداکثر سرعت رفرش ریت این دستگاه نیز ممکن است از 120 هرتز فراتر رود. با این حال، نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی بسته به میزان استفاده می‌تواند به‌طور خودکار بین 1Hz تا 120Hz متغیر باشد. به‌عنوان مثال، هنگام تماشای پیام‌های متنی، رفرش ریت می‌تواند به 1 هرتز برسد؛ درحالی‌که هنگام انجام بازی، رفرش ریت به بالاترین حد خود ورود می‌کند. براساس برخی از شایعات، حداکثر رفرش ریت این گوشی حتی ممکن است به 144 هرتز نیز برسد. این دستگاه همچنین دارای نمایشگر دولبه خمیده بوده بنابراین می‌توان به‌طور قطع تایید کرد که از یک پنل OLED بهره می‌برد.

مدیر محصول iQOO تاکید کرد که نمایشگر iQOO 8 نه‌تنها بهترین نمونه موجود در تاریخ iQOO، بلکه بهترین نمایشگر تلفن‌های هوشمند در سال 2021 نیز می‌باشد. از نظر مشخصات، سری iQOO 8 با قدرتمندترین تراشه 5G کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 پلاس با فرکانس 3.0 گیگاهرتز استفاده می‌کند که انتظار می‌رود از شارژ فوق سریع 100 وات نیز پشتیبانی کند.

نمایشگر Samsung E5 LTPO 2K گوشی iQOO 8

نمایشگر Samsung E5 LTPO 2K گوشی iQOO 8

طبق گزارشات، این تلفن هوشمند اولین موبایلی خواهد بود که از جدیدترین تراشه کوالکام بهره می‌برد. این دستگاه علاوه بر اسنپدراگون +888، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی را نیز ارائه می‌کند. iQOO 8 همچنین با یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. اگرچه برخی شایعات پیشین ادعا می‌کنند که این دستگاه با شارژ سریع 160 وات همراه خواهد بود.

iQOO سال گذشته با نمایش سیستم شارژ 120 واتی خود، کاربران را تحت تأثیر قرار داد. این تلفن هوشمند قرار است در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ به‌طور رسمی راهی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود تا چند روز آینده، اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شود.

گوشی iQOO 8 با اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و شارژر ١۶٠ واتی احتمالا ١١ مرداد معرفی می شود

درنهایت نظر شما راجع‌به نمایشگر Samsung E5 LTPO 2K گوشی iQOO 8 به‌عنوان اولین تلفن هوشمند استفاده کننده از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خیلی عالیه… فقط شارژرش تو جدیدترین اخبار گفتن که 160 وات نیست… همون 120 وات بهبودیافته هستش…
صفحه نمایشش یه رکورده تقریباً… به زودی به سایر شرکت ها هم میرسه…

hamidtn

چرا سامسونگ از این نمایشگر ها برای گوشی های خودش نمیزنه .

m.b

چون فعلاً پرچمدار ساده‌ای نداره… نیمه اول سال بعد s22

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی