حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر هواوی 2021 Sound X رسما معرفی شد: طراحی بهبودیافته با °360 LED

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | بلندگو هوشمند، هواوی

هواوی بیش از یک سالی می‌شود که به دلیل تحریم‌های طاقت‌فرسای اعمال شده توسط دولت ایالات متحده، تلاطم‌هایی را تحمل کرده است. با این حال‌، حتی اگر این شرکت مجبور به تعطیلی برخی از بخش‌های خود شده باشد، اما در قسمت‌های دیگر به شکوفایی خود ادامه داده است. امروز و علاوه‌بر رونمایی از پرچمداران سری پی ۵۰، معرفی اسپیکر هوشمند هواوی 2021 Sound X نیز منعکس‌کننده گسترش سریع فناوری شرکت چینی بود. این بلندگو هوشمند از HarmonyOS 2.0، سیستم‌عامل مخصوص سازنده خود بهره می‌برد.

اسپیکر هواوی 2021 Sound X

Huawei Sound X برای اولین بار طراحی نورانی به خود گرفته است. بدنه این اسپیکر توسط 48 چراغ LED تمام رنگی 360 درجه احاطه شده که نور و سایه ریتم موسیقی را دنبال می‌کنند. انواع مختلفی از حالت‌های ترکیبی نور و رنگ برای انتخاب در دسترس کاربران است.

Sound X 2021 دارای چهار بلندگوی میان‌رده 5 وات، یک ساب ووفر 50 وات، یک تویتر 3 واتی و دو خنک‌کننده منفعل است. در مقابل، بلندگوی Sound X نسل قبلی فقط دو ووفر و شش بلندگوی تمام برد را در خود جای داده بود.

اسپیکر هواوی 2021 Sound X

اسپیکر هواوی 2021 Sound X

جدای از جلوه‌های نوری هوشمند ارتقا یافته، Sound X جدید دارای کنترل صدا با یک لمس، مدل‌سازی زمینه صدا، تعامل صدا، کمک خواب هوشمند و جلوه‌های مختلف نور تعاملی در سناریوهای مختلف است. همچنین پاسخ‌گویی این بلندگو، حس تعامل انسان و کامپیوتر را تا حد زیادی بالا می‌برد. به‌عنوان مثال، هنگامی که شما با اسپیکر صحبت می‌کنید، بلندگو چهار اثر منسجم شامل افکت‌هایی روشن از محل منبع صدا، گوش دادن به تنفس، تفکر هوشمندانه و پاسخ انسانی را افزایش می‌دهد تا حس تعامل بیشتری با مخاطب داشته باشد.

بر اساس الهام از طراحی تقویت‌شده تونل‌مانند، نسل جدید Huawei Sound X با بدنه کاملا شفاف طراحی شده است که تضاد شدیدی بین حس شفافیت و جلوه صوتی ایجاد کرده و تجربه صوتی هوشمندتری را برای تعامل با کاربر به ارمغان می‌آورد.

اسپیکر هواوی 2021 Sound X

اسپیکر هواوی 2021 Sound X

Sound X نسل جدید از یک بلندگو صدای کاملاً فلزی 360 درجه و یک فرایند یکپارچه 3D با ضخامت تنها 0.8 میلی‌متر بهره می‌برد. در مقایسه با نسل قبلی که ساختار پلاستیکی و مش را با هم ترکیب کرده، و با ضخامت 2.5 میلی‌متری خود، باند فرکانس کلیدی ۸ تا ۱۲ کیلوهرتز را ارائه می‌کرد. همچنین در اسپیکر هوشمند جدید، سطح فشار صدا توسط 3dB افزایش می یابد.

به‌عنوان اولین اسپیکر هوشمند هواوی مجهز به HarmonyOS 2، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی و نمایشگرهای هوشمند، همگی می‌توانند به‌طور خودکار به این بلندگوی هوشمند متصل شوند.

سایر اطلاعات شامل قیمت و جزئیات در دسترس بودن جهانی آن هنوز توسط Huawei اعلام نشده است.

نظر شما راجع‌به اسپیکر هواوی 2021 Sound X و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی