حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری هواوی با Leica در Huawei P50 در تصاویر رسمی لو رفته دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

مراسم معرفی هواوی P50 تا حدود نیم ساعت دیگر پخش خواهد شد. در این مدت کوتاه پیش از معرفی رسمی ایوان بلاس اطلاعات بسیار زیادی از هواوی پی ۵۰ را منتشر کرده است. جالب که همکاری هواوی با Leica در Huawei P50 در تصاویر رسمی لو رفته دیده شد.

همکاری هواوی با Leica

با این که حدود ۲ ماه پیش پایان همکاری لایکا و هواوی رسما اعلام شد و حتی ماه گذشته گوشی لایکا Leitz Phone 1 با سنسور ۱ اینچی دوربین موبایل رسما معرفی شد اما تصاویر جدید نشان می دهد که شاید Huawei P50 آخرین محصولی باشد که شاهد همکاری هواوی با لایکا است.

همانطور که در تصاویر تبلیغاتی لو رفته جدید می بینید، ما شاهد همکاری هواوی با لایکا در Huawei P50 هستیم. زیر دوربین اصلی این گوشی که طراحی واقعا جسور و یکتایی دارد، لوگوی لایکا و مشخصات دوربین نوشته شده است.

ساعت برگزاری مراسم معرفی هواوی P50 و هر آنچه که از آن انتظار داریم

این می تواند خبر مهمی باشد اما چگونگی رخ دادن آن مشخص نیست. به دلیل درصد بالای اطلاعات ارایه شده توسط ایوان بلاس نمی توان خیلی به این تصاویر شک کرد ولی تا معرفی رسمی و رد یا تایید شدن آن نمی توان نظر قاطعی داد.

همکاری هواوی با لایکا در Huawei P50

همکاری هواوی با لایکا در Huawei P50

همچنین لوازم جانبی مختلفی برای هواوی P50 در تصاویر منتشر شده توسط ایوان بلاس دیده می شود. قاب های متنوع هواوی P50 پر کنار یک قاب با بخش شفاف می تواند تنوع خوبی ارایه کند. همچنین قاب رینگ لایت هواوی می تواند یک نور مناسب را همیشه و هرجا به شما ارایه نماید.

شما می توانید تمام تصاویر مهم لو رفته از Huawei P50 را اینجا ببینید:

نظر شما درباره طراحی و لوازم جانبی خاصی که برای هواوی پی ۵۰ در این تصاویر دیدید چیست؟ فکر می کنید همکاری هواوی و لایکا بتواند بار دیگر جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)