حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ با پنل Mini-LED ٢۴٠ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مانیتور

سامسونگ، پیش‌تر از مانیتورهای گیمینگ جذابی رونمایی کرده بود. این مانیتورها، معمولاً دارای نمایشگری گسترده و مشخصاتی جذاب بوده‌اند. البته قیمت آن‌ها نیز کم نبوده است. به هر حال، این کمپانی به تازگی از مانیتور جدید خود با پنل Mini-LED رونمایی کرده است. این محصول، مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ نام دارد.

مشخصات فنی و قیمت مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ

همان طور که مدتی پیش گفتیم، سامسونگ قصد دارد تا به زودی از مانیتور جدید خود با نام Odyssey Neo G9 رونمایی کند. این مانیتور، مجهز به مشخصات جذابی است که به واسطه آن‌ها، مانیتور جدید سامسونگ به یک گزینه دوست داشتنی و جذاب تبدیل می‌شود.

 

مشخصات مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ با پنل Mini-LED اعلام شد

 

به نقل از Gsmarena، سامسونگ Display از مانیتور جدید خود رونمایی کرده است. نام رسمی این مانیتور، Odyssey Neo G9 است. این مانیتور، در حقیقت نسخه ارتقاء یافته Oddysey G9 است که مدتی پیش معرفی شده بود. اما این مانیتور به جای پنل نمایشگر Neo QLED، از پنل Mini-LED استفاده می‌کند. سامسونگ این مانیتور را با نمایشگر عریض خمیده رونمایی کرده است. پنل این مانیتور، از نوع Mini-LED با فناوری Quantum Matrix است. توجه داشته باشید که این مانیتور، اولین مانیتور Mini-LED بازار نیست.

خب، اجازه دهید تا بیشتر وارد جزئیات مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ شویم. این مانیتور، دارای نمایشگری با قطر ۴٩ اینچی و نسبت تصویر ٣٢:٩ است. وضوح تصویر این مانیتور، برابر با ۵,١٢٠×١,۴۴٠ می‌باشد. همچنین انحنای نمایشگر آن 1000R است. این مانیتور با بهره مندی از پنل نمایشگر Mini-LED، از کیفیت بالایی برخوردار است. اندازه مینی LED های به کار رفته در این مانیتور، تنها یک چهلم اندازه LED های معمولی است! این موضوع، به سامسونگ اجازه می‌دهد تا نور پس زمینه بیشتری را توسط این نمایشگر به ارمغان بیاورد. به همین صورت، مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ دارای ٢,٠۴٨ نقطه نوری است که این فوق العاده است.

نور پس زمینه Odyssey Neo G9، حدوداً برابر بیشتر از Odyssey G9 است. همین امر، سبب کسب استاندارد HDR2000 توسط این مانیتور شده است. به همین صورت، بیشینه نوری نمایشگر این مانیتور به ٢,٠٠٠ نیت نیز می‌رسد! اما روشنایی معمولی آن، برابر با ۴٢٠ نیت است. نسبت کنتراست این نمایشگر به طور کلی، معادل ١,١٠٠,٠٠٠:١ است. همه این‌ها، به وسیله نمایشگری ١٢ بیتی تحت کنترل هستند. تمام این مشخصات، با وجود رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی نیز جذاب‌تر از قبل می‌شوند. مدت زمان پاسخگویی این نمایشگر، تنها ١ میلی ثانیه می‌باشد.

مانیتور جدید سامسونگ، از درگاه‌های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 بهره مند شده است. همچنین این دستگاه از Nvidia G-Sync وAMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند. دو درگاه USB و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این دستگاه موجود هستند. از آن جایی که این مانیتور برای گیمینگ طراحی شده است، از نورپردازی RGB نیز برخوردار شده است. بنابراین، این مانیتور در طراحی و ظاهر نیز پرچمداری می‌کند. سیستم نورپردازی این مانیتور، می‌تواند در ۵٢ رنگ و ۵ جلوه تنظیم شود.

مانیتور ادیسه نئو G9، برای پیش خرید در ١٧ کشور در دسترس خواهد بود. در نهایت، این مانیتور از تاریخ ٩ آگست (١٨ مرداد) آماده تحویل می‌شود. قیمت دقیق این محصول، برابر با ٢,۴٩٩ دلار آمریکا است.

نظر شما در مورد این مانیتور گیمینگ جذاب چیست؟ آیا قیمت آن برای شما منطقی است؟ کدام ویژگی Odyssey Neo G9 برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

” به همین صورت، مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ دارای ٢,٠۴٨ نقطه نوری است که این فوق العاده است.”
این یعنی چی؟🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️