حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ با پنل Mini-LED اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ، مانیتور

سامسونگ در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کند. اما Samsung Display، یکی از پر درآمدترین بخش‌های سامسونگ الکترونیکز است. به همین ترتیب، مانیتور پرچمدار سامسونگ، یعنی Odyssey Neo G9 معرفی شده است. مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ، یک مانیتور جذاب با پنل Mini-LED می‌باشد. برای جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

جزئیات مربوط به مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ

سامسونگ مدتی پیش، از مانیتور منحنی و گیمینگ خود رونمایی کرد. نام این مانیتور جذاب، Odyssey G9 2021 بود. از مشخصات برجسته این مانیتور، می‌توان به رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی و پنل Quantum Mini-LED اشاره کرد.

 

مانیتور منحنی گیمینگ Odyssey G9 2021 سامسونگ معرفی شد

 

اکنون، نسخه جدیدی از Odyssey G9 پا به عرصه وجود گذاشته است. بر اساس گزارشی از Sammobile، مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ به تازگی معرفی شده است. سامسونگ قبلاً مانیتورهای برجسته‌ای از جمله Odyssey G9 و Odyssey G7 را روانه بازار کرده بود. این مانیتورها، دارای رفرش ریت بالا، روشنایی بالا و استانداردهای مختلفی برای نمایش محتوا بودند. اکنون این کمپانی، در حال تبلیغ ویژگی‌های مانیتور جدیدی با نام Odyssey Neo G9 است.

سامسونگ اخیراً یک ویدئو با مضمون معرفی برخی از مشخصات Odyssey Neo G9 منتشر کرده است. ظاهراً این مانیتور گیمینگ، دارای نمایشگری خمیده و بزرگ با نسبت تصویر گسترده ٣٢:٩ می‌باشد. وضوح این نمایشگر، برابر با ۵١٢٠×١۴۴٠ می‌باشد. به نظر می‌رسد که مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ دارای پنل نمایشگری از نوع Mini-LED باشد. به همین دلیل، این پنل دارای رنگ مشکی عمیق‌تر، کنتراست بالاتر، روشنایی بالاتر نمایشگر و مواردی از این قبیل نسبت به پنل‌های LCD یا QLED است.

البته که مانیتور Odyssey G9، یک مانیتور گیمینگ عالی بود و وجود پنل Mini-LED آن را بهتر هم می‌کرد. اما Neo G9، یک گزینه پیشرفته‌تر است. بنابراین، مواردی از جمله فناوری AMD FreeSync Premium Pro، استاندارد Nvidia G-Sync، استاندارد DisplayHDR 600، استاندارد +HDR و بالاتر، درگاه‌های HDMI و Display Port در کنار تأخیر در زمان پاسخگویی ١ میلی ثانیه‌ای در این مانیتور گیمینگ موجود هستند.

بخشی از تیزر Odyssey Neo G9

بخشی از تیزر Odyssey Neo G9

به نظر می‌رسد که Odyssey Neo G9 مجهز به نوعی نورپردازی RGB باشد. این مانیتور، احتمالاً رقیبی قدرتمند برای مانیتورهای Asus Predator X35 یا ROG Swift PG27UQ باشد. با این حال، مانیتورهای مورد اشاره دارای چنین نمایشگر منحنی جذابی نیستند. شما برای استفاده از مانیتور Odyssey Neo G9، احتمالاً باید از کارت گرافیک RTX 3090 و یا Radeon 6900 XT بهره مند باشید تا بتوانید بهترین تجربه کاربری را با این مانیتور گیمینگ به دست آورید. این محصول، همچنان به طور نهایی رونمایی نشده است و تنها مشخصات آن دسترس است.

نظر شما در مورد این مانیتور گیمینگ چیست؟ آیا گزینه بهتری را می‌شناسید؟ کدام ویژگی آن برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️