حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8 به عنوان اولین مانیتور 4K با رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مانیتور

سامسونگ یکی از غول‌های بزرگ تولید پنل‌های نمایشگر در جهان است. کم‌تر کسی است که نداند سامسونگ در این بخش، تا چه حد توسعه یافته است و چه سرمایه گذاری‌هایی کرده است. جدیدترین مانیتور سامسونگ، یعنی Odyssey Neo G8 امروز معرفی شده است. در ادامه، با معرفی این مانیتور رکوردشکن، با شما همراه هستیم!

مشخصات فنی و قیمت مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8: اولین مانیتور با نمایشگر 4K و رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی

سامسونگ پیش‌تر مانیتور Odyssey Neo G9 را با پنل Mini-LED ارائه کرده بود.

 

مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ با پنل Mini-LED ٢۴٠ هرتزی معرفی شد

 

به گفته Gsmarena، سامسونگ امروز سه مدل جدید از مانیتورهایش را معرفی کرد. قرار است مجموعاً سه مانیتور جدید سامسونگ، ددر مراسم CES 2022 در لاس وگاس آمریکا نیز رسماً به نمایش در بیایند. حال، شاخص‌ترین مانیتور جدید سامسونگ، Odyssey Neo G8 است. اما چه جزئیاتی در این مانیتورها نهفته است؟

اولین مانیتور جدید سامسونگ که بهترین آن‌ها نیز می‌باشد، برای اولین بار در جهان، با پنل 4K با رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی و اندازه ٣٢ اینچی نمایشگر ارائه شده است. همچنین نوع پنل این مانیتور، Quantom Mini-LED است. انحنای مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8، از نوع 1000R است.

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8

پنل Mini-LED موجود در این مانیتور، دارای LEDهایی با اندازه یک چهلم واحدهای LED مرسوم در پنل‌های دیگر است. از دیگر مشخصات مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8، می‌توان به بهره مندی از فناوری‌های Quantom Matrix و Quantom HDR 2000 سامسونگ، بیشینه نوری ٢,٠٠٠ نیتی در حین پخش محتوای HDR و وجود بیش از ۴,٠٩۶ نقطه نوری اشاره کرد.

در نهایت، این مانیتور از دو درگاه HDMI 2.1 و ی درگاه DisplayPort 1.4 نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی +Auto Soruce Switch نیز در این محصول قابل استفاده است. به لطف این قابلیت، با روشن شدن دستگاه، منابع اتصال به طور خودکار تغییر می‌یابد. قابلیت CoreSync هم نور RGB را در قاب پشتی مانیتور تنظیم می‌کند تا با محتوای نمایش داده شده، همگام باشد.

دیگر مانیتورهای جدید سامسونگ 

دیگر مانیتور تازه وارد سامسونگ به این عرصه، Smart Monitor M8 نام گرفته است. این مانیتور، به یک وب کم اختصاصی مجهز است که از برنامه Google Duo هم پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر، این مانیتور از برخی برنامه‌های پیش فرض بهره می‌برد که به شما این امکان داده می‌شود تا از مانیتور Smart Monitor M8، به عنوان یک تلویزیون هوشمند بدون نیاز به دستگاه پشتیبان استفاده کنید! در بخش مشخصات فنی، این دستگاه دارای پنل ٣٢ اینچی با وضوح UHD می‌باشد. تجربه کاربری این مانیتور، مانند همان چیزی است که در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مشاهده کرده بودیم.

دیگر محصول جدید سامسونگ، مانیتور Samsung S8 نام دارد. درست متوجه شدید؛ این یک مانیتور است، نه پرچمدار سال ٢٠١٧ سامسونگ! مانیتور Samsung S8، محصولی است که برای تولید کنندگان محتوا طراحی و تولید شده است. این مانیتور، در اندازه‌های ٣٢ و ٢٧ اینچی روانه بازار می‌شود. وضوح پنل، از نوع UHD است. این اولین مانیتور جهان است که در بخش عدم انعکاس نور توسط آزمایشگاه Underwriters Laboratories مورد تأیید قرار می‌گیرد.

نمایشگر مانیتور سامسونگ S8، ٩٨ درصد از گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. گواهینامه VESA DisplayHDR 600 به مدل ٣٢ اینچی این مانیتور اعطا شده است. خوشبختانه این مانیتور از درگاه Type-C برخوردار است و می‌توانید لپ تاپ خود را به آن متصل کنید! همچنین داده‌های صوتی و تصویری از درگاه Ethernet این مانیتور قابل انتقال است. حتی این مانیتور، می‌تواند به یک منبع تغذیه ٩٠ واتی برای لپ تاپ بدل شود. این مانیتورهای تازه وارد، تا تابستان سال ١۴٠١ شمشی به دست مشتریان خواهند رسید. قیمت این محصولات فعلاً اعلام نشده است.

نظر شما در مورد مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8 و دیگر مانیتورهای جدید این کمپانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️