حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت رم مجازی اوپو به نام Ram+ تا ۷ گیگابایت حافظه رم به گوشی اضافه می کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

قابلیت رم مجازی اوپو به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های این شرکت شناخته می‌شود.  به زودی این قابلیت به گوشی‌های هوشمند مختلفی از محصولات این شرکت افزوده خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قابلیت رم مجازی اوپو

به نقل از phonearena، شرکت اوپو قابلیت افزایش رم به صورت مجازی را حدود یک ماه پیش در سنگاپور عرضه کرد. حالا این شرکت قصد دارد ویژگی مشابهی را با نام RAM+ برای بازارهای خاورمیانه و آفریقا ارائه کند. دیروز در ترنجی خواندید که ویژگی رم مجازی شیائومی به ردمی نوت ۱۰ پرو اضافه می‌شود.

قابلیت رم مجازی اوپو

Oppo Reno 5 Pro

این تکنولوژی، همانطور که از نام آن نیز مشخص است، به کاربران امکان می‌دهد تا حافظه رم دستگاه خود را افزایش دهند. روش انجام این کار با تبدیل مقداری از حافظه داخلی به حافظه رم مجازی دستگاه است. برای کسانی که با دو واژه RAM و ROM آشنا نیستند باید گفت که RAM بیشتر به معنای سریع‌تر بودن دستگاه است. همچنین ROM بیشتر به شما قابلیت ذخیره انواع فایل و مدیا همچون عکس، صدا و فیلم را خواهد داد.

با استفاده از این فناوری جدید اوپو، کاربران قادر هستند تا قسمتی از حافظه داخلی دستگاه را بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی، به رم تبدیل کنند. این مسئله باعث افزایش کارایی، بالا رفتن سرعت دستگاه و بهبود حالت اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان خواهد شد. برای این قابلیت سه سطح تنظیمات در دسترس است. کاربران نیز می‌توانند تا ۷ گیگابایت از حافظه داخلی به حافظه رم دستگاه خود اضافه کنند.

شیائومی MIUI به زودی به ویژگی رم مجازی مانند گوشی های ویوو مجهز خواهد شد

ویژگی RAM+ به صورت یک آپدیت در تیرماه منتشر خواهد شد و تا این لحظه سری رینو ۵ و دو مدل A94 و A74 از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد. پس از دریافت این آپدیت، برای استفاده از آن باید به قسمت تنظیمات و بخش درباره تلفن بروید. سپس میزان رم مورد نیاز خود را انتخاب کنید و دستگاه را مجددا راه‌اندازی نمائید.

 

گوشی اوپو رینو ۵ مدل 4G با اسنپدراگون ۷۲۰ جی رسما معرفی شد

نظر شما درباره قابلیت افزودن رم مجازی به گوشی های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوه ۷ گیگابایت!❤💪🏼🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان