حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو F3 GT به عنوان نسخه جهانی Redmi K40 Gaming معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | پوکو

پوکو در برخی از موارد، نسخه جهانی گوشی‌های ردمی را روانه بازار می‌کند. به طور مثال، گوشی Poco F3 در واقع نسخه جهانی Redmi K40 می‌باشد. به همین دلیل، گوشی‌های پوکو قیمت معقول خود را حفظ می‌کنند. حال، گوشی پوکو F3 GT به صورت رسمی توسط این کمپانی رونمایی شده است. این گوشی، همان نسخه جهانی Redmi K40 Game Enhanced Edition می‌باشد.

مشخصات فنی و قیمت پوکو F3 GT

گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition، حدود ٣ ماه پیش توسط ردمی در چین رونمایی شد. این دستگاه، اولین گوشی گیمینگ ردمی است. به همین دلیل، یک دستگاه ویژه محسوب می‌شود.

 

گوشی گیمینگ ردمی K40 با Dimensity 1200 و قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شد: Redmi K40 Game Enhanced Edition

 

و اما در نهایت، زمان آن فرا رسیده است تا این گوشی به دست کاربران بازار جهانی برسد. به گزارش EqualLeaks، پوکو امروز به صورت رسمی از نسخه GT گوشی Poco F3 خود رونمایی کرده است. این گوشی، یک گوشی گیمینگ است که با امکانات اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

حال، اجازه بدهید تا مروری بر مشخصات فنی این دستگاه داشته باشیم. پوکو F3 GT، مجهز به نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED E4 سامسونگ است. این نمایشگر، از مشخصات زیر بهره می‌برد:

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– نرخ حساسیت لمسی ۴٨٠ هرتزی

– قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد زنگ

– قابلیت نمایش محتوای +HDR10

– وضوح +Full HD

حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی با وجود پنل AMOLED، بر روی فریم آن قرار گرفته است. خوشبختانه بر خلاف Poco F3، جنس فریم این گوشی از فلز است. حفره نمایشگر مرکزی در بالای نمایشگر F3 GT قرار دارد. در ادامه، گوشی جدید پوکو از تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200 برخوردار است. این تراشه، توسط کمپانی‌های مختلفی استفاده شده است. به همین ترتیب، اینترنت 5G توسط این گوشی پشتیبانی می‌شود.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

از سوی دیگر، Poco F3 GT مجهز به ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 است. گوشی گیمینگ پوکو، عملکرد خوبی در کنترل حرارت دارد. به لطف خنک کننده مایع ١١,۵۴٠ میلی متر مربعی این گوشی، انتقال حرارت به خوبی صورت می‌گیرد. در بخش سیستم دوربین، از یک گوشی گیمینگ انتظار زیادی نمی‌رود. دوربین اصلی این گوشی، دارای سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو می‌باشد. در بالا و پایین ماژول دوربین این گوشی، نورپردازی RGB وجود دارد که به این گوشی گیمینگ جلوه خاصی می‌بخشند.

دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای وضوح ١۶ مگاپیکسلی می‌باشد. باتری Poco F3 GT ظرفیت ۵,٠۶۵ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر موجود در جعبه این گوشی، توان ۶٧ واتی دارد که گزینه بسیار جذابی است. وزن و ضخامت F3 GT، به ترتیب برابر با ٢٠۵ گرم و ٨.٣ میلی متر می‌باشد. دکمه‌های مخصوص بازی در بالای این دستگاه نیز به کار گرفته شده‌اند. شما می‌توانید فرمان‌های مخصوص این کلیدهای مغناطیسی را به دلخواه شخصی سازی کنید. از دیگر مشخصات این دستگاه، می‌توان به Wi-Fi 6، تراشه NFC، اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos، درگاه اینفرارد و استاندارد IP53 اشاره کرد. در نهایت، سیستم عامل اندروید ١١ به همراه MIUI 12.5 در این گوشی به صورت پیش فرض ارائه می‌شود.

قیمت Poco F3 GT

قیمت POCO F3 GT

گوشی جدید پوکو، مشخصات جذابی دارد. اما قیمت این دستگاه چگونه است؟ خب، به طور دقیق این دستگاه دارای سه نسخه می‌باشد. قیمت این نسخه‌ها، به شرح زیر است:

نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٢۶,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٣۶٣ دلار آمریکا

نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢٨,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٣٩٠ دلار آمریکا)

نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٣٠,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۴١۶ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد مشخصات فنی و ارزش خرید گوشی Poco F3 GT چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند جزو گزینه‌های اصلی شما برای خرید گوشی در این بازه قیمتی باشد؟ کدام ویژگی Poco F3 GT را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به نظرم بهترین گوشی امسال پوکو هستش…
خصوصاً نمای جلوییش کاملا تو نگاه اول با f3 فرق داره با اینکه رو کاغذ انگار عین همن… حاشیه های f3gt با اختلاف کمتره… فکر میکنم کم‌حاشیه ترین گوشی پوکو باشه…
باتری و صفحه نمایش و شارژر هم خداست… با قیمت 360 دلار واقعاً رقیبی نداره…

AŁɪ

ای جان برس ایران

Mahdi

256 گیگش چند میشه؟ 🤔 ، فریم فلزی عالی ، قیمت عالی ، دوربین بهتر ، بنظر خودم دو تا ایراد داره یک رم ddr4 و دومی پانچ هول وسط واسه یه گوشی گیمینگ چون بنظرم اون وسط مزاحم میشه اگه گوشه چپ باشه اون زیر مزاحم بازی کردن نمیشه نه این گوشی همه گوشی ها

فکر کنم خبر داشته باشی که دایمن ۱۲۰۰ از رم LPDDR5 پشتیبانی نمیکنه.

اینقدر این حرفو میزنم تا مدیاتک به خودش بیاد و واسه پرچمدارش کم نزاره

قیمت حدودی:
۱۰ تا ۱۵ تومان
به نظرم فروش خیلی خوبی رو تجربه میکنه.👌🏼

صدرا مخملی

صبر کنید ! هنوز تموم نشده براتون به زودی چون از ردمی و ردمی نوت هم استقبال خوبی شد من براتون از اونها هم جی تی میزنم حتی اگه می هم طرفدارهاش زیاد بشه براتون از اون هم نسخه جی تی میزنم

تازه کجاش رو دیدید آلتمیت و فول پرو و هرچی پسوند خفن وجود داره گوشی میزنم شما فقط بخرید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️