حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی آپدیت اندروید ۱۲ پوکو F3 GT را با MIUI 13 در هند ارائه کرد + لینک دانلود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، پوکو

گوشی هوشمند پوکو F3 GT در جولای ۲۰۲۱ (اوایل مرداد ۱۴۰۰) با اندروید ۱۱ عرضه شد. این دستگاه سپس موفق به دریافت آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شد. با آنکه انتظار نمی‌رفت این گوشی گیمینگ به این زودی آپدیت MIUI 13 را دریافت کند؛ اما هم اکنون کاربران پوکو F3 GT با دریافت اعلان آپدیت اندروید ۱۲ و سیزدهمین نسخه رابط کاربری شیائومی شگفت زده شده اند.

آپدیت اندروید ۱۲ پوکو F3 GT را همین حالا دانلود کنید!

آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی پوکو F3 GT با شماره نسخه V13.0.0.10.SKJINXM عرضه شده است. این به روزرسانی حجم ۳.۲ گیگابایتی داشته و هم اکنون برای برخی از کاربران در دسترس است. اگر این آپدیت در عرضه های اولیه مشکلی برای کاربران به وجود نیاورد، در آینده ای نزدیک برای طیف گسترده ای از کابران در دسترس قرار خواهد گرفت ‌‌‌‌.

آپدیت MIUI 13 پوکو اف ۳ جی تی

تا چندی پیش خبر رسمی درباره تغییرات (نسخه جهانی) MIUI 13 در دست نبود. اما پس از برگزاری رویداد رونمایی MIUI 13 در هند، جزئیات بیشتری از این رابط کاربری در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در واقع، کاربران جهانی تجربه چندان متفاوتی را از MIUI 13 نسبت به نسخه 12.5 نخواهند داشت. اما شیائومی ادعا می‌کند که به واسطه چهار عنصر جدید، این نسخه از رابط کاربری آنان باعث بهبود تجربه کاربر و کاهش مصرف انرژی گوشی های هوشمند شیائومی خواهد شد.

این چهار عنصر مورد تأکید شیائومی شامل سیستم بهینه شده ذخیره‌سازی فایل، بهینه‌سازی رم، بهینه‌سازی اولویت پردازنده و قابلیتی به اسم «Smart Balance» است که باعث افزایش ده درصدی بهره وری باتری خواهد شد. در تصویر زیر می‌توانید ویژگی های مذکور و بهینه سازی های ایجاد شده در MIUI 13 را مشاهده کنید.

بهینه سازی های صورت گرفته در رابط کاربری جدید شیائومی

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، به جز ویژگی های ذکر شده، آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی پوکو F3 GT تصاویر پس زمینه ثابت و متحرک جدیدی (موسوم به سوپر والپیپر) را نیز به همراه خواهد داشت. البته با توجه به آنکه شیائومی قبلا ادعا کرده است که این Super Wallpaper ها محدود به دستگاه های خاصی هستند، ممکن است در به روزرسانی MIUI 13 پوکو F3 GT موجود نباشند.

دریافت کنندگان آپدیت MIUI 13 شیائومی، کدام دستگاه‌ها هستند؟

اگر شما کاربر رام هند پوکو اف ۳ جی تی هستید، اما هنوز آپدیت اندروید ۱۲ و MIUI 13 را دریافت نکرده اید، هم اکنون می‌توانید با تپ کردن بر روی لینک موجود، آپدیت V13.0.0.10.SKJINXM را برای F3 GT دریافت کنید. لازم به ذکر است که این آپدیت به صورت آزمایشی منتشر شده و ممکن است بر روی دستگاه پوکو شما نصب نشود.

نظر شما درباره سرعت انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای کاربران شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Poco F3

شیائومی دهنت سرویس پس MIUI 13 کی برا F3 میاد😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی