حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ Galaxy A10e با One UI Core 3.1 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ در ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد ۱۳۹۸) از Galaxy A10e رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به طور اختصاصی برای بازار ایالات متحده همراه با اندروید ۹ عرضه شد. بعد ها این گوشی هوشمند، آپدیت One UI Core 2 مبتنی بر اندروید ۱۰ را دریافت کرد. اکنون سرانجام سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری One UI Core 3.1 برای Galaxy A10e آغاز کرده است.

اضافه شدن One UI Core 3.1 با آپدیت اندروید ۱۱ به Galaxy A10e

می‌توان گفت که Galaxy A10e نسخه ارزان قیمت تر و پایین رده تری از Galaxy A10 است. برخلاف گلکسی A10 که عرضخ جهانی را تجربه کرد، گوشی مذکور فقط در ایالات متحده عرضه شد. دو سال پس از رونمایی این گوشی، سامسونگ سرانجام آخرین آپدیت اندروید را برای آن عرضه کرده است.

طبق گزارش SamMobile، بروزرسانی اندروید ۱۱ (که با One UI Core 3.1 نیز همراه است) برای Galaxy A10e با بیلد نامبر A102USQUBCUFC در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بروزرسانی علاوه بر افزودن ویژگی های جدید و تغییراتی در رابط کاربری، وصله امنیتی جولای ۲۰۲۱ را به این گوشی هوشمند می‌آورد.

آپدیت اندروید ۱۱ Galaxy A10e

گلکسی A10e سامسونگ

مانند هر بروزرسانی دیگر OTA، این آپدیت نیز به صورت دسته ای منتشر می‌شود. در نتیجه اگر کاربر این تلفن هوشمند هستید، ممکن است با کمی تاخیر این بروزرسانی را دریافت کنید. به علاوه، این دستگاه تقریباً توسط همه شرکت های مخابراتی ایالات متحده به فروش رسیده است. پس اگر صاحب یکی از آن مدل ها هستید، به زودی آپدیت مذکور را دریافت خواهید کرد.

همانطور که اشاره شد، آپدیت اندروید ۱۱ و One UI Core 3.1 آخرین بروزرسانی مهم برای Galaxy A10e سامسونگ است. و کاربران این گوشی نباید انتظار دریافت نسخه دوازدهم اندروید را نیز داشته باشند. با این وجود، قرار نیست که این گوشی به فراموشی سپرده شود و باید به مدت چهار سال از آپدیت های امنیتی گوگل برخوردار شود. در نتیجه سامسونگ گلکسی A10e باید تا سال ۲۰۲۳ میلادی بروزرسانی های امنیتی اندروید را دریافت کند.

نظر شما چیست؟ اگر شما هم از پایین رده های سری A سامسونگ استفاده می‌کنید، آیا بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی