حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Mix 2s ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

در اواسط ماه ژوئن (اواخر خرداد)، شیائومی آپدیت MIUI 12.5 را برای مجموعه ای از گوشی های هوشمند پرچمدار سال های گذشته تأیید کرد. به جز می میکس ۲ اس، همه این مدل ها در چند هفته گذشته بروزرسانی وعده داده شده را دریافت کرده اند. اکنون، آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Mix 2s عرضه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Mix 2s

رابط کاربری MIUI 12.5 در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ (اوایل دی ماه ۱۳۹۹) در رویداد معرفی Mi 11 رونمایی شد. و شیائومی از اواخر مارس ۲۰۲۱ (اوایل فروردین ۱۴۰۰) شروع به انتشار بروزرسانی پایدار آن، برای گوشی های هوشمند خود کرد. از آن زمان، بیشتر دستگاه های شیائومی در چین، این بروزرسانی را دریافت کرده اند.

شیائومی Mi MIX 2S یکی از آخرین پرچمداران قدیمی واجد شرایط دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 است. از این رو، اکنون این بروزرسانی را دریافت کرده است. آخرین آپدیت نرم افزاری می میکس ۲ اس در چین و با بیلد نامبر V12.5.1.0.QDGCNXM ارائه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 می میکس ۲ اس

بر اساس گزارش GIZMOCHINA، بروزرسانی مذکور اکنون در مرحله «Stable Beta» قرار دارد. به عبارت دیگر، این آپدیت به صورت دسته ای برای تعداد محدودی از کاربران عرضه می‌شود. البته طی روز های آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

از آنجا که شیائومی Mi MIX 2S را در خارج از چین نیز عرضه کرد. بروزرسانی این دستگاه برای دو ریجن دیگر یعنی «Russia» و «Global» نیز باید ارائه شود. اگر رام گوشی شما مربوط به یکی از این دو منطقه است اصلا نگران نباشید، زیرا به زودی این مناطق نیز آپدیت MIUI 12.5 می میکس 2S را دریافت می‌کنند.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می میکس ۳ و ردمی 4G 10X ارائه شد

شیائومی Mi MIX 2S با MIUI 9 مبتنی بر اندروید ۸ روانه بازار شد. این گوشی هوشمند سه بروزرسانی MIUI (MIUI 10 ، MIUI 11 ، MIUI 12) و دو بروزرسانی اندروید (Android 9.0 Pie ، Android 10) را دریافت کرده است. از این رو، به احتمال زیاد از MIUI 13 و اندروید ۱۲ بهره مند نخواهد شد.

آیا تجربه استفاده از Mi Mix 2S را دارید؟ اگر کاربر این مدل هستید آیا آپدیت MIUI 12.5 می میکس ۲ اس را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی