حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نصب برنامه های اندروید بر روی گلکسی واچ ۴ آسان‌تر از گذشته خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

اگرچه از هم‌اکنون چند هفته‌ی دیگر تا معرفی جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ با نام گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک فاصله داریم، اما باتوجه به رندرها و مشخصات این دستگاه‌ها، تاحدودی دستمان آمده است که باید انتظار رونمایی از چه چیزی را داشته باشیم. Wear بستر جدیدی برای ساعت‌های هوشمند شرکت‌های اندرویدی بوده که با همکاری گوگل و سامسونگ توسعه یافته است. نتیجه این مشارکت آنکه، نصب برنامه های اندرویدی بر روی گلکسی واچ ۴ آسان‌تر از گذشته خواهد بود.

سهولت نصب برنامه اندروید بر روی گلکسی واچ ۴

پیش از این، ما راجع‌به حافظه داخلی و چیپست استفاده شده در Galaxy Watch 4 اطلاعاتی را بیان کردیم. همچنین به‌لطف انبوهی از افشاگری‌هایی که تابحال صورت گرفته است، با طراحی و شکل ظاهری این ساعت‌ها آشنایی کامل داریم. اکنون، گوگل از طریق وب‌سایت رسمی خود، جزئیات آنچه را که برای سیستم‌عامل Wear خود در نظر گرفته است، برای ما به‌اشتراک می‌گذارد.

با بروزرسانی آینده در فروشگاه Google Play، کاربران می‌توانند برنامه‌های Wear را مستقیماً در ساعت هوشمند خود دانلود کنند. این یک تجربه کاملاً کارآمدتر نسبت به جابجایی بین فروشگاه گلکسی و برنامه پوشیدنی سامسونگ، تنها برای نصب واچ فیس ساعت هوشمند می‌باشد. اگرچه اطلاعات مطرح شده صریحاً این موضوع را بیان نمی‌کند، اما به احتمال زیاد به اتصال بلوتوث فعال بین ساعت و تلفن هوشمند خود به‌صورت پیوسته احتیاج خواهید داشت.

نصب برنامه اندرویدی بر روی گلکسی واچ ۴

نصب برنامه اندرویدی بر روی گلکسی واچ ۴

رابط‌کاربری Play Store در ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Wear نیز، حال‌وهوای تازه‌ای را دریافت می‌کند. اکنون با استفاده از اصول Material You که گوگل آن را در Google I/O به‌نمایش گذاشت، اطلاعات مهمی که به آنها نیاز دارید، بیش از پیش در دسترس شما خواهد بود.

سرانجام، هرگونه خرید درون برنامه‌ای که در ساعت هوشمند شما و از طریق پلی استور انجام می‌گیرد، به مرورگر تلفن هوشمندتان لینکی را ارسال می‌کند که شما باید مجوز نصب آن را صادر کنید. گوگل همچنین بیان می‌کند که این بروزرسانی، در هفته‌های آینده و برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر خواهد شد.

به‌طور منطقی می‌توان فرض کرد که گلکسی واچ‌های آینده سامسونگ، به‌عنوان اولین ساعت‌های هوشمند مجهز به این نسخه از سیستم‌عامل Wear، به‌صورت پیش‌فرض تمام این ویژگی‌ها را خواهند داشت.

“سامسونگ One UI Watch” نام رابط کاربری ساعت هوشمند سامسونگ مبتنی بر Wear OS است

نظر شما راجع‌به نصب آسان‌تر برنامه‌های اندرویدی بر روی گلکسی واچ ۴ سامسونگ و به‌طور کلی تمامی ساعت‌های هوشمند مجهز به Wear جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی