حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیفون SE 3 5G با تراشه A14 bionic نیمه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

سال گذشته اپل نسخه دوم از سری موفق SE خود با نام آیفون SE 2020 را معرفی کرد که البته جانشین آن هنوز در سال جاری نیامده است. با این حال، DigiTimes به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که به شماری از مشخصات داخلی آیفون SE 3 5G به‌عنوان جانشین جمع‌و‌جور و مقرون‌به‌صرفه این سری ازجمله استفاده از تراشه اپل A14 اشاره می‌کند.

تراشه آیفون SE 3 5G

منابع فعلی در DigiTimes اکنون آنچه را که پیش‌تر شایعه آن را مطرح کرده بودند، تأیید می‌کنند؛ لااقل اطلاعاتی که تحلیلگر معتبر یعنی Ming-Chi Kuo به اشتراک گذاشته است. ماه گذشته، وی اظهار داشت که آیفون SE 3 در نیمه اول سال 2022 و با پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید. اکنون، DigiTimes این اطلاعات را تأیید کرده است.

انتظار می‌رود آیفون SE 3 از تراشه درجه یک اپل یعنی A14 Bionic استفاده کند، که در‌حال‌حاضر قدرت سری آیفون 12 را تأمین می‌کند؛ درحالی‌که برخی مشخصات دیگر را به‌واسطه قیمت رقابتی‌تر خود حفظ خواهد کرد. همچنین گوشی میان‌رده اپل به‌احتمال زیاد با پشتیبانی از 5G ارائه می‌شود.

تراشه آیفون SE 3 5G

تراشه آیفون SE 3 5G

منابع DigiTimes همچنین این موضوع را تأیید می‌کنند که آیفون SE 3 با حسگر Touch ID در دکمه فیزیکی هوم، طراحی مشابه مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی با همان صفحه‌نمایش 4.7 اینچی مدل پیشین به بازار خواهد آمد.

باتوجه به گزارشات اخیر پیرامون قیمت این نسخه، به‌نظر می‌رسد آیفون SE 3 رقیبی برای بهترین تلفن‌های 5G با بودجه اقتصادی باشد.

سال گذشته، اپل ضمن حفظ طراحی آیفون 7 و آیفون 8، آیفون SE (2020) را که از تراشه قدرتمند A13 Bionic بهره می‌برد، عرضه کرد. به‌نظر می‌رسد این شرکت اکنون نیز استراتژی خود را برای جانشین این سری تغییر نداده است. با این حال، برای آن دسته از شما که امیدوارید دکمه Touch ID دیگر در آیفون SE وجود نداشته باشد، شایعات ادعا می‌کنند این اتفاق خواهد افتاد، اما با عرضه آیفون SE 2023.

آیفون SE پلاس با تغییرات ظاهری قابل توجه معرفی خواهد شد

نظر شما راجع‌به عرضه آیفون SE 3 5G در سال ۲۰۲۲ و با مشخصاتی ازجمله تراشه قدرتمند A14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

انشاالله قیمتش مناسب باشه که به غیر از میان رده بودن و قیمت مناسب حداقل نسبت به رقبا از نظر ارزش خرید خیلی نه اما یکم بیشتر از نسل های قبلی بیرزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی