حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می پد ۵ تأییدیه FCC را دریافت کرد؛ فست شارژ ۲۲.۵ وات و MIUI 12.5

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، شیائومی

بسیاری از شواهد و گزارشات اخیر حاکی از وجود یک تبلت جدید از برند شیائومی است و اکنون نیز گواهی FCC (کمسیون ارتباطات فدرال) وجود آن را تأیید کرده است. اطلاعات جدید مربوط به یک تبلت شیائومی با شماره مدل 21051182G است. این محصول دارای ویژگی هایی مانند استفاده از MIUI 12.5 در بخش نرم افزار، پشتیبانی از فست شارژ ۲۲.۵ وات و  Wi-Fi همراه با باند دوگانه است.

شیائومی می پد ۵ گواهی FCC را دریافت کرد

هفته گذشته شاهد صدور گواهینامه MIIT (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین) برای تبلت می پد ۵ پرو بودیم که شبکه اینترنت 5G و چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ را تأیید می‌کرد. این نسخه از می پد ۵ باید با یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل ارائه شود. همچنین به احتمال زیاد این نمایشگر از ۴۰۹۶ سطح حساسیت به لمس پشتیبانی می‌کند که برای استفاده از قلم نکته حائز اهمیتی است. انتظار می‌رود که شیائومی قلمی را در کنار Mi Pad جدید خود ارائه دهد.

تأییدیه FCC شیائومی می پد ۵

شیائومی می پد ۵ با تراشه مدیاتک Dimensity 1200 روانه بازار خواهد شد؛ این تراشه نشان می‌دهد که با محصول نسبتا قدرتمندی روبرو خواهیم بود ولی نه اندازه تراشه های پرچمدار کوالکام. همچنین اطلاعات منتشر شده درباره باتری این تبلت نشان می‌دهند که ظرفیت باتری می پد ۵ به ۸۲۵۰ میلی آمپر بر ساعت خواهد رسید.

ما همچنین در لیست CNIPA (اداره ملی مالکیت فکری چین) شاهد انتشار اطلاعاتی درباره سازگاری این محصول با لوازم جانبی خاصی مانند کیبورد هستیم، و احتمالا کیبورد شیائومی نیز در کنار این تبلت در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. انتظار می رود می پد های جدید در اواخر ماه میلادی جاری وارد بازار شوند.

تاریخ رونمایی Mi Mix 4، می پد ۵، MIUI 13 و Mi CC 11 مرداد یا شهریور است

نظر شما درباره می پد ۵ شیائومی چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند محصول موفقی باشد؟ آیا در صورت ورود به بازار کشورمان حاضر یه خرید این محصول هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.tvi

امروز بلاخره برای گوشیم (redmi note 8 pro) آپدیت اندروید ۱۱ با miui 12.5 اومد 😁

ali_s

برای من دیروز اومد خیلی تعجب کردم جایی خبرش نیومده بود یهو اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی