حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Flip 3 سامسونگ با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، سامسونگ

گلکسی Z Flip 3، در آستانه رونمایی قرار دارد. ما پیش از در ترنجی به شما از تاریخ برگزاری مراسم Unpacked جدید سامسونگ خبر دادیم. این مراسم که در تاریخ ٢٠ مرداد ١۴٠٠ برگزار می‌شود، شامل رویداد معرفی از گوشی‌های منعطف سامسونگ، از جمله Galaxy Z Flip 3 است. حال بر اساس لیست گیک بنچ، قصد داریم تا به مشخصات ثبت شده از گلکسی Z Flip 3 سامسونگ نگاهی داشته باشیم.

گلکسی Z Flip 3 سامسونگ با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک بنچ حضور پیدا کرده است

حدود ٢ ماه قبل، از رندرهای نهایی Galaxy Z Flip 3 صحبت کردیم. بر اساس این رندرها، مشاهده کردیم که گلکسی Z Flip 3 چه طراحی خواهد داشت. این گوشی، با نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.

 

رندر نهایی گلکسی Z Flip 3 نیز منتشر شد

 

به گزارش Gizchina، گلکسی Z Flip 3 سامسونگ سرانجام در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است. به همین ترتیب، ما مشخصات دقیق‌تری را از این گوشی در اختیار داریم. گوشی منعطف مورد انتظار کمپانی سامسونگ، در همان تاریخ ١١ آگست یا ٢٠ مرداد رونمایی خواهد شد. در حالی که جزئیات رسمی این گوشی اعلام نشده است، صفحه نتیجه گیک بنچ این گوشی به ما اطلاعات دقیق‌تری می‌دهد. سامسونگ و طرفداران در مورد رونمایی از گوشی‌های جدید خود هیجان زیادی دارد. اما برخی از اطلاعات فاش شده از دستگاه‌های جدید سامسونگ، سبب شده‌اند تا آن‌ها بیشتر در معرض عموم قرار بگیرند. بنابراین، ما اطلاعات زیادی در مورد محصولات جدید سامسونگ داریم. در نتیجه قرار نیست در مراسم Unpacked خیلی غافلگیر بشویم.

جزئیات مربوط به حضور گلکسی زی فلیپ ٣ در GeekBench

گلکسی زی فلیپ ٣ در گیک بنچ ۵.۴.١

گلکسی زی فلیپ ٣ در گیک بنچ ۵.۴.١

خوشبختانه در پایگاه داده‌های گیک بنچ، برخی از مشخصات کلیدی Galaxy Z Flip 3 ثبت شده است. بر اساس این بنچمارک، مدل نامبر گلکسی Z Flip 3 در واقع SM-F711U خواهد بود. همچنین وجود نام مادربرد Lahaina، نشان می‌دهد که این گوشی دارای تراشه Snapdragon 888 خواهد بود. این تراشه ۵ نانومتری، سال گذشته توسط کوالکام رونمایی شده بود.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

در ادامه، سیستم عامل اندروید ١١ در نسخه تست شده وجود داشته است. نسخه تست شده Galaxy Z Flip 3 در این بنچمارک، دارای ٨ گیگابایت حافظه رم بوده است. این گوشی با چنین مشخصاتی، موفق به کسب امتیاز ١,٠١۵ در بخش تک هسته‌ای شده است. این امتیاز در بخش چند هسته‌‌ای، به ٣,١۶١ رسیده است. اما این تمام ماجرا نیست. شاید تنها شاهد یک نسخه از Galaxy Z Flip 3 نباشیم و این گوشی در برخی بازارها با تراشه Exynos 2100 عرضه شود. به همین دلیل، ممکن است مدل SM-F711U تنها در آمریکا و برخی از کشورها عرضه شود. بنابراین، سامسونگ ممکن است به سراغ همان تراشه به کار رفته در خانواده Galaxy S21 برود.

مشخصات لو رفته از گوشی منعطف Z Flip 3

ما پیش از این، شاهد لو رفتن اطلاعات زیادی از گوشی Galaxy Z Flip 3 بودیم. این گوشی احتمالاً دارای نمایشگر اصلی ۶.٧ اینچی با پنل Super AMOLED خواهد بود. نسبت تصویر آن، احتمالاً ٢۵:٩ خواهد بود. به علاوه، یک نمایشگر خارجی ١.٩ اینچی در این گوشی موجود خواهد بود. بر اساس رندرهای لو رفته از گلکسی Z Flip 3 سامسونگ، این گوشی مجهز به حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم خواهد بود.

 

مشخصات نمایشگر گلکسی Z Fold 3 سامسونگ و گلکسی Z Flip 3 لو رفت

 

در بخش عکاسی، این گوشی دارای یک حسگر تصویر ١٠ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی خواهد بود. این سنسور، در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. همچنین سیستم دوربین اصلی دوگانه ١٢+١٢ مگاپیکسلی در این گوشی به کار گرفته می‌شود. لنز دوم، از نوع فوق عریض می‌باشد. علاوه بر آن، احتمالاً Galaxy Z Flip 3 انرژی خود را از باتری ٣,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد. شارژر این دستگاه توان ١۵ واتی دارد. سیستم عامل اندروید ١١ در کنار OneUI 3.1 در زی فلیپ ٣ ارائه خواهد شد. ممکن است حداقل یک نسخه از این گوشی، دارای ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد. اگر شایعات درست باشند، ممکن است شاهد برچسب قیمتی ١,٠۵٢ تا ١,١٢٢ دلاری برای Galaxy Z Flip 3 باشیم. پیش بینی می‌شود که سامسونگ این دستگاه جذاب را در رنگ‌های سفید، آبی تیره، صورتی، مشکی، خاکستری، بژ، بنفش روشن و سبز تیره روانه بازار کند!

رنگ بندی Galaxy Z Flip 3

رنگ بندی Galaxy Z Flip 3

چه نظری در مورد Galaxy Z Flip 3 دارید؟ آیا مشخصات این گوشی برای شما قابل قبول است؟ کدام ویژگی این گوشی برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️