حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic X از صفحه نمایش انعطاف پذیر هشت اینچی بهره خواهد برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات



چندی پیش برند آنر به دلیل تحریم های شدید ایالات متحده، از شرکت مادر خود یعنی هواوی جدا شد. اکنون این شرکت در حال طراحی چندین گوشی هوشمند تاشو مانند آنر Magic X، Magic Fold و Magic Flip است تا بتواند بیش از پیش وارد میدان رقابت شود. اکنون اطلاعات مربوط به یکی از این گوشی های تاشو به بیرون درز کرده است.

آنر Magic X به یک صفحه نمایش هشت اینچی انعطاف پذیر مجهز خواهد بود

طبق گزارشات، آنر در حال آماده سازی دستگاه بزرگی است که پس از باز شدن به راحتی می تواند جایگزین یک تبلت شود. صفحه انعطاف پذیر این دستگاه ۸ اینچ خواهد بود. در قسمت بیرونی آن نیز یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی وجود دارد. شایعه شده است که شرکت چینی BOE مسئولیت تامین صفحه نمایش انعطاف پذیر آنر Magic X را به عهده خواهد داشت. اکنون این شرکت در حال تولید شیشه فوق العاده نازک و پیشرفته برای محافظت از چنین دستگاه هایی در برابر آسیب در هنگام استفاده های روزانه است.

بر اساس داده های منتشر شده، آنر در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند تاشو با طراحی شبیه به یک کتاب است که به داخل تا می‌شود. متاسفانه ما مشخصات دیگر این دستگاه را نمی‌دانیم.

هواوی میت ایکس

پیش از این، در وب سایت اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) اطلاعاتی مبنی بر ثبت علائم تجاری Honor Magic Fold و Honor Magic Flip دیده شده است. البته دقت کنید دستگاهی که در بالا توضیح داده شد ممکن است با نام Honor Magic Fold به بازار عرضه شود و Honor Magic Flip نام گوشی هوشمند تاشو بعدی این شرکت خواهد بود.

فروش نسخه ۱۲ گیگابایتی آنر ۵۰ این هفته در چین شروع خواهد شد

آنر در Weibo تأیید کرده است که گوشی هوشمند Honor 50 با ۱۲ گیگابایت رم پس فردا یعنی در شانزدهم جولای (۲۵ تیر) در چین به فروش خواهد رسید. قیمت آن ۵۲۵ دلار خواهد بود و نسخه های ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۴۱۷ و ۴۶۳ دلار قیمت گذاری شده اند.

آنر ۵۰ از یک صفحه نمایش اولد ۶.۵۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۳۰۰ هرتزی برخوردار است. این دستگاه برای تامین قدرت پردازشی خود از تراشه اسنپدراگون 778G با پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده می‌کند. Honor 50 همچنین از فن آوری Honor GPU Turbo X و Link Turbo پشتیبانی می‌کند.

آنر علائم تجاری Magic Fold و Magic Flip را در چین ثبت کرد

ماژول چهارگانه دوربین پشتی این دستگاه دارای سنسور های ۱۰۸ ، ۸ ، ۲ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلو نیز ۳۲ مگاپیکسل است. آنر ۵۰ دارای یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری است که از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین، این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ و Magic UI 4.2 عرضه می‌شود. خبر خوب برای طرفداران آنر این است که پس از مدت ها، این گوشی آنر با سرویس های گوگل در دسترس قرار گرفته است.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی