حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ ۴ سامسونگ در Amazon لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری جدید ساعت های هوشمند سامسونگ، یعنی سامسونگ Galaxy Watch 4 بسیار هیجان انگیز است. خانواده گلکسی واچ ۴ اولین دستگاه هایی خواهد بود که پلتفرم جدید متحد Wear OS را اجرا می کند که سامسونگ و گوگل به طور مشترک توسعه داده اند. سامسونگ به آن One UI Watch می گوید.

زمان عرضه گلکسی واچ ۴

سامسونگ قبلاً رسما تایید کرده که ساعت هوشمند آتی این شرکت (Galaxy Watch 4) از رابط کاربری جدید One UI Watch استفاده می کند. همچنین ما می دانیم که یک مدل Classic نیز در دست کار است. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه را به صورت واضح تعیین نکرده، اما گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع آن در مراسم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ موجود است. پیش از درز کردن تاریخ معرفی، کل سری Galaxy Watch 4 با جزئیات کامل به بیرون درز کرده است.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

چندین لیست از Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic در آمازون کانادا رصد شده است. در کل، چهار مدل وجود دارد و همه آنها در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند. جالب است که قیمت این ساعت های هوشمند به قرار زیر عنوان شده است:

  1. ۱- سامسونگ Galaxy Watch 4 استاندارد با قیمت 309.85 دلار
  2. ۲- سامسونگ Galaxy Watch Classic در اندازه 42 میلی متر با قیمت 427.73 دلار

طبق لیست های آمازون، گلکسی واچ 4 در دو اندازه 42 میلی متر و 44 میلی متر ارائه و از یک صفحه نمایش 1.19 اینچی بهره می برد. این مجموعه از ویژگی های ردیابی تناسب اندام، از جمله تجزیه و تحلیل عضلات و چربی بدن، پایش خواب پیشرفته ، V02 Max ، نظارت بر اکسیژن خون ، ردیابی ضربان قلب و موارد دیگر پشتیبانی می کند. از نظر اتصال، با GPS داخلی، بلوتوث ، Wi-Fi و پشتیبانی از NFC همراه است. این ساعت ها در برابر آب مقاوم خواهد بود و دارای یک باتری 247 میلی آمپری است.

از طرف دیگر، لیست های Galaxy Watch 4 Classic نشان می دهد که این ساعت در اندازه های 44 و 46 میلی متر ارائه می شود و از یک حاشیه چرخان، بدنه استیل ضد زنگ ، دو دکمه کناری و بندهای سیلیکونی بهره می برد. مدل کلاسیک فقط از نظر کیفیت ساخت و طراحی متفاوت است. باقی مشخصات تقریباً مشابه مدل معمولی است.

البته به یاد داشته باشید که این قیمت ها رسمی نبوده و شاید پس از رونمایی رسمی شاهد موارد متفاوتی نسبت به آن ها باشیم. نظر شما چیست؟ این ساعت ها با قیمت های مذکور موفق خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)