حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل ۶ پرو را در تصاویری زنده و واضح تماشا کنید!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

گوگل پیکسل ۶ پرو، مورد انتظارترین محصول این کمپانی در سال جاری میلادی است. این گوشی، پرچمدار گوشی‌های هوشمند پیکسل در سال ٢٠٢١ میلادی می‌باشد. به همین صورت، اطلاعات لو رفته از این گوشی، نشان می‌دهند که با یک گوشی قدرتمند و قابل توجه مواجه هستیم. اما اخیراً گوگل پیکسل ۶ پرو در تصاویری زنده مشاهده شده است.

گوگل پیکسل ۶ پرو در تصاویر زنده

به نظر می‌رسد که سری پیکسل ۶ گوگل، جذاب‌ترین گوشی‌های تاریخ این سری باشد. چرا که تقریباً از هر جهت، گوشی‌های این سری با تغییراتی جذاب برخوردار شده‌اند. دیروز در مورد پیکسل ۶ و کاهش قیمت آن صحبت‌هایی کرده بودیم.

 

پیکسل ۶ گوگل با قیمت کم‌تر و عملکردی پایدارتر از همیشه روانه بازار خواهد شد

 

اما این بار، نوبت به پیکسل ۶ پرو رسیده است تا قهرمان داستان باشد. بر اساس گزارش Mysmartprice، شایعاتی گسترده از رونمایی گوگل از دو گوشی در سری Pixel 6 منتشر شده است. بر اساس یافته‌ها، گوگل قصد دارد تا گوشی‌های این سری را در ماه اکتبر یا همان اوایل مهر ماه سال جاری میلادی روانه بازار کند. پیش از این در مورد تاریخ رونمایی احتمالی گوشی‌های سری Pixel 6 صحبت کرده بودیم.

 

هر آنچه که تا به امروز در مورد گوگل پیکسل ۶ می‌دانیم

 

اما اکنون، ما با جزئیات تازه‌ای از پیکسل ۶ پرو روبه‌رو هستیم. ظاهراً بالأخره پس از درز اطلاعات و مشخصات این گوشی پرچمدار، زمان آن رسیده است تا یک تصویر زنده را از پرچمدار گوگل مشاهده کنیم. خب، همان طور که گفتیم، گوشی‌های این سری اواخر امسال رونمایی می‌شوند. ما پیش از این، رندرهای پیکسل ۶ پرو را دیده بودیم. این تصاویر زنده جدید نیز مانند همان رندرها هستند. به همین ترتیب، بیش از پیش به صحت این رندرها پی می‌بریم.

تصویر زنده گوگل پیکسل ۶ پرو

قاب پشتی گوگل پیکسل ۶ پرو، دارای یک ماژول طویل دوربین اصلی است. چینش دوربین اصلی این گوشی، به صورت افقی است. یک فلش LED، چندین حسگر و لنز پریسکوپ تله فوتو در این ماژول قرار دارند. رنگ موجود در این تصویر، در کادر بالای دوربین نارنجی است. اما باقی قاب، سفید رنگ است که طراحی خاصی محسوب می‌شود. در قاب جلویی هم دوربین سلفی تکی دیده می‌شود. این دوربین، در حفره نمایشگر تعبیه شده است و اندازه خیلی کوچکی دارد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر میزان کمی دارند و طراحی قاب جلویی نیز بسیار زیبا است.

رنگ بندی احتمالی سری Pixel 6

رنگ بندی احتمالی سری Pixel 6

مروری بر مشخصات گزیده Pixel 6 Pro

خب، همان طور که چندین بار گفته بودیم، تراشه اختصاصی WhiteChapel در این گوشی استفاده خواهد شد. این تراشه اختصاصی، عملکردی پایدار و قدرتمند خواهد داشت. احتمالاً این تراشه، به اندازه Snapdragon 870 قدرتمند است. گفته می‌شود که دو هسته Cortex-A78، در کنار دو هسته Cortex-A76 و چهار هسته Cortex-A55 در این تراشه اختصاصی به کار گرفته خواهد شد. دوربین اصلی نیز دارای سنسورهای ١٢+۴٨+۵٠ مگاپیکسلی است. این گوشی، دارای قابلیت زوم اپتیکال و عکاسی فوق عریض است.

نمایشگر Pixel 6 Pro، قطر ۶.٧١ اینچی و پنل P-OLED با وضوح +QHD دارد. تاکنون، خبری از شارژر این دستگاه در شایعات نبوده است. ممکن است پیکسل ۶ پرو، به حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. استفاده از اندروید ١٢ به صورت پیش فرض قطعی به نظر می‌رسد. در شایعات اخیر، ادعا شده است که گوشی‌های این سری، از ۵ سال پشتیبانی نرم افزاری اساسی برخوردار می‌شوند. مشابه آنچه که در سیاست آیفون‌های اپل دیده بودیم! باتری این گوشی نیز ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد.

نظر شما در مورد پیکسل ۶ پرو چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ کدام رنگ این گوشی برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

برخلاف سالای قبل ایندفعه چقدر قشنگه… خیلی زیباست…

ali_s

اوه تصاویر زندش از رندراش قشنگ تره

Mr.A

خدایی خوشکله خوشم اومد ،نایس

AŁɪ

نایسه 🌷

ali_s

علی اکانت جدید نساختی پابجی بازی کنیم؟

AŁɪ

فعلا نساختم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️