حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ٩٠ واتی هواوی ممکن است در سری P50 به کار گرفته شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی قصد رونمایی رسمی از سری پرچمداران جدید خود را دارد. این موضوع، به دلیل مشکلاتی در تأمین موجود گوشی‌های این سری است. به همین دلیل، فعلاً خبر رسمی از سری گوشی‌‌های Huawei P50 منتشر نشده است. اما اخیراً اخباری جدید در مورد شارژر ٩٠ واتی هواوی منتشر شده است. ممکن است شاهد استفاده از این شارژر برای گوشی‌های سری P50 باشیم.

شارژر ٩٠ واتی هواوی ممکن است برای اولین بار در سری Huawei P50 به کار گرفته شود

ما همچنان شاهد واکنش رسمی از سوی هواوی در مورد سری P50 نیستیم. اما بر اساس بسیاری از شایعات، هواوی می‌خواهد در زمان تعیین شده، Huawei P50 4G را روانه بازار کند.

 

هواوی P50 مدل 4G در زمان تعیین شده می‌آید؛ اما مدل 5G دیرتر از آن!

 

حال می‌خواهیم در مورد شارژر ٩٠ واتی هواوی صحبت کنیم. بر اساس گزارشات Gizchina، غول فناوری چین یعنی هواوی، به زودی از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. طی چند ماه گذشته، اخبار غیر رسمی زیادی از گوشی‌های این خانواده انتشار یافته است. با این حال، مطمئن هستیم که هواوی با وجود تأخیر در رونمایی از سری P50، غافلگیری‌های ویژه‌ای را برای ما تدارک دیده است. به گفته افشاگر مطرح چینی، یعنی Digital Chat Station، شارژر ٩٠ واتی هواوی در راه است. این شارژر، مخصوص گوشی‌های هوشمند است. احتمالاً شارژر ٩٠ واتی هواوی، برای اولین بار در سری Huawei P50 استفاده شود.

شارژر ٩٠ واتی هواوی

در حال حاضر بالاترین توان شارژر گوشی‌های هواوی، متعلق به سری Mate 40 است. توان آن شارژرها، ۶۶ وات است. با این که خبر خاصی از ظرفیت باتری Huawei P50 منتشر نشده است، اما ممکن است یک خبر خوب در مورد شارژر آن داشته باشیم. چرا که احتمال استفاده از شارژر ٩٠ واتی برای این گوشی، کم نیست. هواوی پیش از این، شارژر ١٨ واتی خود را ارائه داد. سپس، فناوری اختصاصی Super Charge را ارائه کرد که بسیار شگفت انگیز بود. در ادامه، شارژرهای ٢٢.۵، ۴٠ و ۶۶ واتی این کمپانی در دسترس قرار گرفتند. حال این کمپانی قصد جهش به توان ٩٠ واتی شارژر را دارد. هم اکنون بیشترین توان شارژر گوشی‌های عرضه شده، مربوط به گوشی‌هایی مانند iQOO 7 یا بلک شارک ۴ پرو است. البته گوشی کانسپت Infinix Zero X هم به شارژری ١۶٠ واتی مجهز شده است. اما متأسفانه به تولید انبوه نرسیده است.

هم اکنون گمانه زنی‌های زیادی در مورد تاریخ رونمایی از سری Huawei P50 وجود دارد. برخی منابع، اظهار دارند که هواوی در تاریخ ٧ مرداد ١۴٠٠ این امر را به انجام می‌رساند. همان طور که گفتیم، به دلیل مشکلات در تأمین قطعات، رونمایی از پرچمداران جدید هواوی به تعویق افتاده است. با توجه به اتمام موجودی تقریبی تراشه‌های Kirin، احتمالاً هواوی به سراغ تراشه‌های کوالکام برود. به همین علت، کوالکام قصد دارد تا Snapdragon 888 LTE را برای استفاده در سری P50 معرفی کند. تمام اجزای این تراشه، مانند نسخه اصلی Snapdragon 888 است. با این وجود، دیگر خبری از مودم 5G در آن نیست.

 

اسنپدراگون ٨٨٨ مدل 4G به زودی رونمایی می‌شود: احتمال استفاده در هواوی P50

 

مدل‌های مختلف این سری، از نمایشگرهایی با سازنده پنل و قطر متفاوت استفاده می‌کنند. نسخه استاندارد، دارای نمایشگری ساخته شده توسط Visionox است. اما نسخه پرو پلاس، مجهز به نمایشگر چهار لبه خمیده BOE خواهد بود. همچنین هواوی بیش از پیش در بخش فیلم برداری و تصویر برداری دوربین‌های این سری تمرکز کرده است.

نظر شما در مورد سری Huawei P50 چیست؟ آیا استفاده از شارژر ٩٠ واتی برای شما جذاب است؟ کدام فاکتور این گوشی‌ها را قابل توجه‌تر می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️