حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل گوشی گلکسی S21 را از تصویر تبلیغاتی Beats Studio Buds حذف کرد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

هفته گذشته بود که متوجه شدیم صفحه اپل در وب‌سایت آمازون ایالات متحده، از یک گوشی گلکسی S21 سامسونگ برای تبلیغ سازگاری Beats Studio Buds با اندروید استفاده کرده است. به‌تازگی اما، اپل تغییر رویه‌ی ۱۸۰ درجه‌ای داده و تصویر تبلیغاتی گلکسی S21 را در وب‌سایت خود حذف و آن را با تصویر دیگری جایگزین کرده است.

حذف گوشی گلکسی S21 از سایت رسمی اپل

وب‌سایت phonearena از اپل خواسته تا درمورد تصمیم خود برای استفاده از گوشی گلکسی S21 سامسونگ در تبلیغات ایربادز Beats جزئیات بیشتری ارائه دهد. این ایربادز در نهایت برای هر دو قشر کاربران اندروید و iOS ساخته شده است؛ با این حال، سامسونگ رقیب مستقیم اپل در بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. شرکت اپل نیز تاکنون پاسخ رسمی‌ای به این موضوع نداده است.

آنچه اپل اخیرا انجام داده، عجیب‌تر و تأثیرگذارتر است. دیگر تصویر مدلی که گلکسی S21 را هنگام گوش دادن به موسیقی توسط ایربادزهای جدید Beats Studio در دست خود داشت، در صفحه آمازون این محصول دیده نمی‌شود!

حذف گلکسی S21 از وب‌سایت اپل و جایگزینی آن با تصویری دیگر

حذف گلکسی S21 از وب‌سایت اپل و جایگزینی آن با تصویری دیگر

اقدامات اپل و بیتس لزوماً به معنای آن نیست که تصویر مذکور “اشتباه” بوده است، اما نشان می‌دهد که آنها قطعاً دوست ندارند که این مورد به سر خط خبرها بدل شود. قطعاً نمی‌توان آنها را بابت این اقدام سرزنش کرد، اما به‌واقع چرا عکس گوشی هوشمند شرکت رقیب در سایت آنها بود؟ اگر اشتباه بوده باشد، حتما عمدی در کار بوده و اگر اشتباهی رخ نداده باشد، قضیه عجیب‌تر نیز می‌شود!

صادقانه بگوییم، هنوز نمی‌توان درباره این موضوع نظر قطعی داد، اما یک چیز کاملا مسلم بوده و آن اینست که به‌نظر می‌رسد اپل به‌هیچ‌وجه دوست ندارد رابطه خود را با اندروید صمیمی‌تر کند. خواسته آنها اینست که ایربادزهای جدید را به کاربران اندروید بفروشند، اما در عین حال لزومی‌ نمی‌بینند تا از تلفن ساخت سامسونگ برای تبلیغات این گجت استفاده کنند.

استفاده اپل از LG G6 برای نشان دادن قابلیت‌های ایربادز جدید

استفاده اپل از LG G6 برای نشان دادن قابلیت‌های ایربادز جدید

همچنین لازم به ذکر است که صفحه پشتیبانی اپل در Apple.com، اکنون از LG G6 برای نشان دادن ویژگی‌های ایربادز جدید در اندروید استفاده می‌کند. این موضوع خیلی هم بد نیست؛ حداقل اینکه آن تلفن زشت اندرویدی نشان داده شده در کنفرانس WWDC و در کنار آیفون 12، جای خود را به یک گوشی واقعی داده است. اما چرا ال جی؟! آیا اپل برای توصیف گجت جدید خود از یک گوشی ال جی استفاده کرده تا بگوید “اندروید مرده است“؟

در پایان، ما کنجکاو هستیم که ببینیم این مورد در نهایت به کجا ختم می‌شود و آیا اپل صفحه تبلیغ مربوط به Beats Studio Buds در وب‌سایت خود را باز هم تغییر می‌دهد یا خیر.

ایربادز Beats Studio Buds از تراشه مدیاتک به‌جای Apple H1 استفاده می‌کند

نظر شما راجع به تصمیم عجیب اپل در حذف گوشی گلکسی S21 سامسونگ از صفحه وب‌سایت رسمی این شرکت چیست؟ به‌نظر شما چرا اپل تصمیم گرفته تا به‌جای پرچمدار سامسونگ، از گوشی LG G6 استفاده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی