حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A10s سامسونگ به همراه OneUI 3.1 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ دیروز آپدیت سیستم عامل اندروید ١١ را برای Galaxy A20s منتشر کرد. این به روزرسانی، این بار به یک دستگاه دیگر سامسونگ راه پیدا کرده است. گلکسی A10s که دستگاه اقتصادی دو سال قبل سامسونگ است، در نهایت آپدیت اندروید ١١ را دریافت کرد. در ادامه، به جزئیات ارائه آپدیت اندروید ١١ گلکسی A10s سامسونگ خواهیم پرداخت.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A10s به همراه OneUI 3.1 منتشر شد

گلکسی A10s، یک دستگاه پایین رده اقتصادی است. سامسونگ دو سال قبل از این گوشی رونمایی کرده بود. از مشخصات برجسته این گوشی، می‌توان به بهره مندی از دوربین اصلی دوگانه و حسگر تشخیص اثرانگشت اشاره کرد.

 

گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) رسما معرفی شد: یک ارتقا معنادار

 

اما ظاهراً سامسونگ در نهایت، پروژه اندروید ١١ خود را به جایی رسانده است که نوبت به Galaxy A10s رسیده است. به گزارش Sammobile، سامسونگ شروع به انتشار آپدیت اندروید ١١ گلکسی A10s کرده است. این گوشی، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ٩ و اولین نسخه رابط کاربری OneUI رونمایی شده بود. پس از آن، آپدیت اندروید ١٠ این دستگاه در مناطقی مختلف، از جمله ایران، ارائه شد. در نهایت، این بار نوبت به آپدیت اندروید ١١ گلکسی A10s سامسونگ رسیده است. اولین نکته، این است که آپدیت اندروید ١١ این گوشی، آخرین به روزرسانی اساسی آن است. پس از این، Galaxy A10s تنها به روزرسانی وصله‌های امنیتی و رفع باگ را دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر، این به روزرسانی فعلاً در مالزی و ویتنام انتشار یافته است. اما تا روزهای آینده، شاهد انتشار گسترده‌تر آن خواهیم بود. بر اساس گزارشات کاربران، نسخه فریم این نسخه، “A107FXXU8CUG1” می‌باشد. این به روزرسانی، به صورت پایدار و نهایی عرضه شده است. از سوی دیگر، وصله امنیتی ماه July برای این گوشی منتشر شده است. در همین راستا، با یکی از به روزترین گوشی‌های اقتصادی مواجه هستیم. پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی را بر روی Galaxy A10s خود نصب کنید. چرا که عملکرد دستگاه، به طور قابل توجهی بهینه‌تر و پایدارتر می‌شود. از سوی دیگر، شاهد اضافه شدن امکانات کلیدی OneUI 3.1 هستیم. در صورت دریافت این به روزرسانی، آن را با ترنجی در میان بگذارید!

نظر شما در مورد Galaxy A10s چیست؟ آیا از پشتیبانی سامسونگ در این زمینه راضی هستید؟ کدام ویژگی OneUI 3.1 برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️