حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و باتری 3900 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s)

گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s)

گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s)

سامسونگ در فوریه سال جاری میلادی از گوشی گلکسی A10 رونمایی کرد و هفته گذشته نیز شاهد معرفی گلکسی A10e بودیم. به نظر می رسد در آینده عضو جدیدی به این خانواده اضافه می شود. این گوشی هوشمند، سامسونگ گلکسی A10s نام دارد. به تازگی گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-A107F موفق به کسب تاییدیه FCC شده که انتظار می رود گلکسی A10s باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی FCC، انرژی این دستگاه توسط یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. در این تاییدیه شاهد حضور یک تصویر نیز هستیم که به دوربین اصلی دوگانه، فلاش LED و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A10s اشاره می کند. در سمت راست بخش پایینی این محصول جک 3.5 میلی متری هدفون به چشم می خورد و در مرکز آن نیز پورت USB قرار دارد.

گوشی سامسونگ SM-A10F دارای 157 میلی متر طول و 75.8 میلی متر عرض بوده و قطر آن برابر با 174.3 میلی متر است. با توجه به این قطر، نمایشگر 6.86 اینچی می تواند در آن مورد استفاده قرار بگیرد که البته باید منتظر حضور یک صفحه نمایش کوچکتر در آن باشیم.

انتظار می رود گوشی گلکسی A10s نسبت به گلکسی A10 دارای مشخصات فنی قدرتمندتری باشد. سامسونگ گلکسی A10 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی بوده و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی قرار دارد. انرژی این گوشی هوشمند توسط باتری 3400 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و برخلاف گلکسی A10s، فاقد سنسور اثر انگشت است. این محصول دارای چیپست اگزینوس 7884 است. انتظار می رود گلکسی A10s به پردازنده قدرتمندتری مجهز شود.

نظر شما درباره گلکسی ای ۱۰ اس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خخخخخخخ

mostafa3

نامگذاری سامسونگ تو حلقم

Amir galaxy

نامگذاری بدی نیست….
گوشی هایی که مختص بازار چین هستن به همراه s میان
a8s
a70s
a40s
a10s
اونایی که پیشوند e دارن هم که مشخصه نسخه ضعیف تر شدع اصلی هستن
a10e
a20e
مشکلی نمیبینم!!!!!!!!

_V_

😊

afsoon

خخخ حداقل اسم رو عوض کن که کاربر گیج نشه

_V_

عزیز گوشیایی که s میگیرن مخصوص بازار چینن!

Amir galaxy

نرود میخ اهنی در سنگ
اینا برای بازار چین هستن🤦‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)