حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب دوربین آیفون ۱۳ پرو بزرگتر از آیفون ۱۲ پرو اپل است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می رود که آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس دارای ارتقا بزرگ دوربین باشند. احتمالا این ارتقا بزرگ به ماژول دوربین حتی بزرگتر منجر می شود. به همین دلیل امروز می شنویم که قاب دوربین آیفون ۱۳ پرو بزرگتر از آیفون ۱۲ پرو است. این شنیده ها بر اساس قاب لو رفته iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max است.

قاب دوربین آیفون ۱۳ پرو

تصویری که در حساب Weibo به نام UnclePanPan به اشتراک گذاشته شده، یک آیفون ۱۲ پرو را نشان می دهد که درون قاب آیفون ۱۳ پرو قرار دارد.

به نظر می رسد قاب مورد از نظر ابعادی نظر کاملاً با پرچمدار نسل فعلی متناسب باشد، اگرچه قاب دوربین عقب به طور قابل توجهی بزرگتر است. اگر ابعاد دقیق باشد، برجستگی دوربین iPhone 13 Pro بیش از نیمی از عرض قاب پشتی دستگاه را اشغال می کند.

آیفون ۱۲ پرو درون قاب آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۲ پرو درون قاب آیفون ۱۳ پرو

یک دلیل بزرگ برای وجود قاب دوربین بزرگتر در آیفون ۱۳ پرو باید سیستم لرزشگیر سنسور شیفت باشد، چیزی که سال گذشته فقط به آیفون ۱۲ پرو مکس اختصاص داشت. این احتمالاً باعث ایجاد ثبات در تمام دوربین های موجود در خانواده آیفون ۱۳ می شود.

لرزشگیر تصویر سنسور شیفت به تمامی مدل های آیفون 13 راه پیدا می کند

همچنین گفته می شود که اپل در حال کار بر روی سنسورهای بزرگتر دوربین است که می تواند با گرفتن حتی نور بیشتر، باعث بهبود در عملکرد شود. در نهایت، باید تا ماه سپتامبر صبر کنیم تا از جزئیات کامل برنامه های اپل مطلع شویم. شما فکر می کنید که آیا آیفون ۱۳ پرو بهترین دوربین گوشی در سال ۲۰۲۱ بشود؟ حداقل من فکر می کنم این احتمال دور از ذهن نیست.

اپل در حال کار بر روی ارتقا مشابه سنسور دوربین مشابه برای آیفون ۱۳ پرو مکس است. قاب ادعا شده نشان می دهد که برجستگی آن نیز بزرگتر خواهد شد، اگرچه تغییرات ایجاد شده بسیار اندک است. تصویر زیر مربوط به آیفون ۱۲ پرو مکس در قاب آیفون ۱۳ پرو مکس است.

آیفون ۱۲ پرو مکس در قاب آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس در قاب آیفون ۱۳ پرو مکس

لرزشگیر سنسور شیفت دلیل اصلی افزایش برجستگی دوربین آیفون ۱۳ پرو است. اما این مورد قبلا در آیفون ۱۲ پرو مکس وجود داشت، بنابراین اندازه سنسور دوربین اصلی اصلی ترین چیزی است که بر روی بزرگتر شدن قاب دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس تأثیرگذار است.

همچنین شایعه شده که دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو قرار است مانند دوربین فوق عریض گلکسی اس ۲۱ اولترا با فوکس خودکار ارایه شود.

دوربین آیفون ۱۳ پرو اپل یک ویژگی از دوربین Galaxy S21 Ultra سامسونگ را به ارث خواهد برد

نظر شما چیست؟ برجستگی قاب دوربین تا کجا برای شما قابل پذیریش است؟ طراحی قاب دوربین کدام گوشی را بیشتر می پسندید؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)