حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد بازی Pokémon Go پس از ۵ سال به ۵ میلیارد دلار رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

بازی Pokémon GO را به یاد دارید؟ بله، این بازی ۵ سال پیش ارایه شد. اوایل عرضه این بازی واقعا شور و شوق بالایی پیرامون آن ایجاد شد. شاید فکر کنید که آب ها از آسیاب افتاده است. خب باید بگویم نه تنها آب ها از آسیاب نیفتاده بلکه رشد قابل توجهی را هر سال تجربه می کند. طبق جدیدترین آمارها درآمد بازی Pokémon Go پس از ۵ سال ۵ میلیارد دلار رسید.

درآمد بازی Pokémon Go

جالب است بدانید طبق داده های تحلیلی Sensor Tower، در ۵ سالی که Pokémon Go برای بازی در دسترس است، موفق به کسب بیش از ۵ میلیارد دلار درآمد می شود.

جای تعجب نیست که Pokémon Go Niantic به طرز چشمگیری موفق است. از دیوانگی زمان انتشار آن تا زمانی که حتی موفق به زنده ماندن از یک بیماری همه گیر جهانی شد که توانایی مردم برای بیرون رفتن را بسیار محدود کرده بود؛ همه و همه به نظر می رسد که هیچ مانعی برای تیتان موبایل وجود ندارد.

درآمد بازی Pokémon Go

درآمد بازی Pokémon Go (فقط نیمه اول هر سال عنوان شده است)

با توجه به داده های تحلیلی Sensor Tower، اکنون می توانیم بفهمیم که Pokémon Go در هر سال چقدر درآمدزایی می کند. آنطور که Sensor Tower گزارش می کند حداقل “هر ساله به طور متوسط ۱ میلیارد دلار” درآمد داشته است. سال ۲۰۲۱ با درآمد 641.6 میلیون دلاری آن هم تنها در نیمه اول سال جاری، بهترین شروع در یک سال بوده است که نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۷ حدود ۱۳۰ درصد رشد داشته است.

بر اساس داده ها، ایالات متحده بیشترین درآمد را برای این بازی داشته است. پس از آن ژاپن و سپس آلمان قرار دارد. هرچند که مبالغی که هر بازیکن خرج می کند البته متفاوت خواهد بود، میانگین هزینه 632 میلیون پوکمون گو یعنی به ازای هر کاربر تقریبا 7.91 دلار است.

ما باید ببینیم که آیا امسال می تواند بهترین سال برای پوکمون گو باشد، زیرا آنها جایزه های مبتنی بر همه گیری را که برای ادامه بازی به مردم معرفی شده بود حذف کردند. با جایزه های جایگزینی اکتشافی، بدون شک بازیکن و خریدهای مربوط به آنها در طول سال ادامه خواهد یافت.

شما بازی Pokémon Go را هنوز بازی می کنید؟ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)