حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Pokemon GO، در راه نصب بر روی اپل واچ !

در حالی که بسیاری از شایعات در مورد Pokemon GO حاکی از آن است که این بازی دیگر برای دیوایس اپل واچ ارائه نخواهد شد، شاهد آن هستیم که همچنان و پر قدرت تر از گذشته در حال ارائه برای دیوایس‌های مختلف به خصوص اپل واچ می باشد.

بنا بر توئیت ارائه شده از سوی نیانتیک (Niantic) که در روز شنبه منتشر شد، به این موضوع اشاره داشته است و در ادامه افزود: ” بازی محبوب Pokemon GO، به زودی برای اپل واچ هم ارائه خواهد شد”. بر اساس آن چه که نیانتیک اظهار داشته است، وعده تولید و ارائه این بازی جذاب برای اپل واچ، تا قبل از پایان سال به کاربرانش داده شده است؛ این در حالی است که به نظر می رسد عملی کردن این وعده برای کاربران این محصول تا قبل از اتمام سال بعید به نظر برسد.

برنامه Pokemon GO به نحوی طراحی شده است که کاربران خود را در طول روز، بی نیاز از خیره شدن به صفحه گوشی آیفون خود می کند. در این بازی به بازیکنان Pokemon GO ایده‌هایی داده می شود مبنی بر این که پوکمون‌ها کجا هستند و در صورتی که در نزدیکی بازیکنان یافت شوند از طریق هشداری به بازیکنان، وجود آن‌ها را اطلاع می دهد. البته صحبت‌هایی مبنی بر ارائه نسخه پلاس این بازی (Pokemon GO Plus) که دارای کارکرد مشابهی نیز می باشد، بر سر زبان است که در صورت عملی شدن آن باید مبلغی در حدود ۳۵ دلار برای آن بپردازید؛ این در حالی است که گفته می شود این نسخه تا سال آینده روانه بازار نخواهد شد.

بنا بر اعلام توسعه دهنده این بازی، چنانچه شایعاتی مبنی بر لغو تولید این بازی برای ساعت هوشمند اپل به گوشتان رسید، کاملاً بی تفاوت باشید؛ چرا که بازی Pokemon GO با ارائه چراغ سبزی از سوی توسعه دهنده خود دارای سندی دال بر تولید آن، جهت دیوایس اپل واچ می باشد. در حال حاضر تنها سوالی که برای بازیکنان این بازی باقی خواهد ماند این است که آیا این بازی تا انتهای سال جاری عرضه خواهد شد یا اینکه ارائه آن به سال ۲۰۱۷ موکول خواهد شد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Pokemon-GO-still-coming-to-the-Apple-Watch_id89149″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی