حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20s سامسونگ با OneUI 3.1 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ همچنان پروژه آپدیت‌های اندروید ١١ را برای دستگاه‌های خود نبسته است. چرا که همچنان پس از سیلی از اخبار ارائه آپدیت گوشی‌های سامسونگ، شاهد ادامه دار بودن آن‌ها هستیم. جدیدترین گوشی که به سیستم عامل اندروید ١١ تجهیز شده است، گلکسی A20s سامسونگ می‌باشد. در ادامه، به جزئیات آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20s سامسونگ خواهیم پرداخت.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20s سامسونگ

سامسونگ در سال ٢٠١٩ میلادی از گوشی Galaxy A20s به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه، مجهز به حسگر تشخیص اثرانگشت و تراشه Snapdragon 450 بود. و اما نوبت به آپدیت جدید Galaxy A20s می‌رسد.

 

سامسونگ گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) با دوربین سه گانه و نمایشگر ۶.۵ اینچ رسما معرفی شد

 

به گزارش YTECHB، سامسونگ ماه گذشته آپدیت اندروید ١١ را برای Galaxy A20 ارائه کرد. و اما در نهایت، سامسونگ این آپدیت را برای عضو دیگری از خانواده A20، یعنی Galaxy A20s منتشر کرده است. در ابتدا، گلکسی A20s مجهز به سیستم عامل اندروید ٩ و اولین نسخه از رابط کاربری OneUI بود. پس از آن، این گوشی اولین به روزرسانی اساسی خود را دریافت کرد و به اندروید ١٠ ارتقاء یافت. در نتیجه تمام این‌ها، گلکسی A20s هم اکنون در حال دریافت آپدیت اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 می‌باشد.

به گفته کاربران این دستگاه، آپدیت اندروید ١١ گلکسی A20s سامسونگ از نوع OTA است. نسخه فریمور این به روزرسانی، “A207FXXU2CUFA” است. در حال حاضر، این به روزرسانی برای کاربران ساکن مالزی انتشار یافته است. اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده، این به روزرسانی به مناطق دیگری نیز برسد. برای نصب این به روزرسانی، پیشنهاد می‌کنیم که از یک اینترنت پایدار استفاده کنید. سامسونگ برای این گوشی، به روزرسانی پچ امنیتی ژوئن را نیز قرار داده است. احتمالاً این به روزرسانی، آخرین به روزرسانی اساسی Galaxy A20s است. به همین ترتیب، خبری از اندروید ١٢ برای این گوشی اقتصادی نخواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که به روزرسانی اندروید ١١ گلکسی A20s سامسونگ را نصب کنید. در صورت دریافت این به روزرسانی، حتما ترنجی را در جریان بگذارید.

سامسونگ گلکسی A20s

سامسونگ گلکسی A20s

نظر شما در مورد Galaxy A20s چیست؟ آیا این دستگاه را می‌پسندید؟ پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از این دستگاه چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️