حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M02s سامسونگ با اسنپدارگون ۴۵۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی M02s به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند ارائه شده توسط این شرکت در هند معرفی شده است. این گوشی در حدود ۱۳۶ دلار قیمت گذاری شده است. مشخصات اصلی آن شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات است.

گلکسی M02s

این تلفن توسط Snapdragon 450 تغذیه می شود و در قسمت پشتی تنظیمات دوربین سه گانه وجود دارد. سامسونگ Galaxy M02s از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT LCD با رزلوشن 720×1،560 پیکسلی یا HD+ با ناچ قطره طور و نسبت ابعاد 20:9 بهره می برد. این گوشی چند روز پیش در نپال به بازار عرضه شد و اکنون به هند نیز رسیده است.

سامسونگ Galaxy M02s در هند برای مدل ۳+۳۲ گیگابایتی قیمت ۱۲۲ دلاری دارد. مدل ۴+۶۴ گیگابایتی ۱۳۶ دلار خواهد بود. این تلفن در سه رنگ سیاه، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. فروش آن از طریق Amazon.in و Samsung.com و فروشگاه های اصلی خرده فروشی در سراسر هند آغاز می شود. سامسونگ در دسترس بودن تلفن را اعلام نکرده و آمازون می گوید که … فروش به زودی آغاز می شود.

گلکسی M02s

گلکسی M02s

سامسونگ Galaxy M02s بر روی رابط کاربری One UI مبتنی بر Android 10 اجرا می شود. این گوشی از تراشه هشت هسته ای Snapdragon 450 با پردازنده گرافیکی Adreno 506 بهره می برد. همانطور که بالاتر گفتیم، حداکثر 4 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 64 گیگابایت گزینه ذخیره سازی داخلی با Galaxy M02s وجود دارد. از microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی (حداکثر 1 ترابایت) پشتیبانی می کند.

گلکسی ام ۰۲۱ اس با دوربین سه گانه مجهز به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 وجود دارد. امکاناتی مانند کنترل ISO ، فلش خودکار ، بزرگنمایی دیجیتال ، HDR و جبران نوردهی با تلفن ارائه می شود.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

تی اف تی اچ دی
اسنپ ۴۵۰😐

Mahdi

سلام گرونه خداحافظ

Milad7

اصلا خوب نیست و ارزش خررید نداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)