حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) با دوربین سه گانه و نمایشگر ۶.۵ اینچ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

هفته پیش بود که گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) با دوربین سه گانه لو رفت. سامسونگ امروز خیلی ساده و با انتشار اینفوگرافیک گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) در بخش اخبار وب‌سایت رسمی خود، از این میان رده جدید رونمایی کرد. در نسخه جدید این میان رده شاهد چند پیشرفت و یک پسرفت نسبت به نسخه گذشته خود یعنی گلکسی A20s هستیم. سامسونگ گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) با دوربین سه گانه و نمایشگر ۶.۵ اینچ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s)

گلکسی ای ۲۰ اس

گلکسی ای ۲۰ اس

گلکسی A20s در واقع یک نسخه ارتقا یافته از A20 به شمار می‌رود، اما در این نسخه علاوه بر پیشرفت مشخصات سخت افزاری و ظاهری، شاهد یک پسرفت کوچک هم هستیم. سامسونگ در نسخه جدید میان رده خود از دوربین سه گانه، صفحه نمایش بزرگ‌تر، حافظه رم بالاتر استفاده کرده است، اما متاسفانه صفحه نمایش آن از AMOLED به LCD تغییر پیدا کرده و بجای تراشه اختصاصی اگزینوس 7884، به تراشه اسنپدراگون 625 مجهز شده است.

البته سامسونگ در اینفوگرافیک منتشر شده برای گلکسی A20s، به نوع صفحه نمایش آن اشاره نکرده است و فقط به فناوری ساخت Infinity-V، ابعاد 6.5 اینچی و رزولوشن FHD+ آن اشاره کرده است. در بخش پردازشی سامسونگ به وجود یک تراشه 8 هسته‌ای با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز اشاره کرده است که بر اساس اطلاعات منتشر شده این تراشه همان اسنپدراگون 625 است که متاسفانه از نظر کارایی و عملکرد، قدرت پایین‌تری نسبت به تراشه اگزینوس 7884 دارد.

دوربین سه گانه گلکسی ای ۲۰ اس

دوربین سه گانه گلکسی ای ۲۰ اس

سامسونگ این میان رده را به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. سامسونگ در این میان رده از حافظه رم 3/4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 32/64 گیگابایتی استفاده کرده است. بر خلاف نسخه پیشین، سامسونگ در نسخه جدید این میان رده از دوربین سه گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

سنسور اثر انگشت این میان رده همچنان در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته است. سامسونگ دوربین سلفی این میان رده را به سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز کرده که نسبت به نسل قبل هیچ تفاوتی نداشته است. میان رده گلکسی A20s در رنگ‌های جذاب مشکی، آبی، سبز، قرمز عرضه خواهد شد، اما فعلاً سامسونگ تاریخ عرضه رسمی و قیمت آن را اعلام نکرده است.

نظر شما درباره گلکسی ای ۲۰ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

سامسونگ هر روز یه گوشی میده بیرون دیگه حال بهم زن شده اینجور

_V_

AX0
AX0s
AX1

MX0
MX0s
MX1

دقیقا هم از الان همشون اسما و جایگاهشون معلومه و همه هم میدونیم همشون میان!حالا چون همرو ی مراسم معرفی نمیکنه شما ببخش

از اونی حالت بهم بخوره که هزارتا اسم گذاری عجیب داره /-:

online_wireless

هر برند دیگه ای که باشه بازم همینو میگم چون من زره ای تعصب روی هیچ برندی ندارم، اگه اپدیت های نسخه جدید اندروید رو به دوسال محدود نکنه و بیشترش کنه هرچند تعداد که بده بیرون هم خیلی خوبه و دیگه مشکلی نیست، اونجور نشه که نوت هشت الان از دور خارج شده با اندروید هفت اومد و فقط تا اندروید نه اپدیت شد و دیگه اندروید جدید هم نمیگیره این یعنی بی ارزش بودن کاربرا و دنبال سود و منافع خودشونن حالا هر برندی که بخواد باشه

Dr.Nazer

۱. استاد پرچمدارای سامسونگ از S9 به‌بعد دیگه سه‌تا آپدیت میگیرن.

۲. منم از این حجم گوشی دادن خوشم نمیاد؛ انگار مسابقه‌اس دویست مدل میان‌رده و پایین‌رده معرفی میکنه :-/

نیما عرفانی

تست مقاومت iPhone 11 pro max توسط JRE
در تمام قسمت ها فوق العاده ظاهر شد به ویژه قاب پشتی و نمایشگر
عمق و اثر خش پذیریِ سطح ۶ و ۷ روی نمایشگر به نسبت سایر گوشی ها کمتر بود .‌‌‌‌بی جهت نیست اپل گفته مقاوم ترین شیشه رو به کار بردیم.
https://youtu.be/7jD5Gkh4K34
اینم یکی از ویدئو های دراپ تست آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس که بعد از چندین بار آزمایش از ارتفاع های متفاوت از مقاومت فوق العاده ای برخوردار بودن، حتی بعد از شکسته شدن(تقریباً خورد شدن) شیشه ی نمایشگر و شیشه ی قاب پشتی و شیشه ی کادر دوربین ها که نقش محافظ لنزهارو ایفا می‌کنه بازم دوربین سلفی و دوربین های اصلی بدون مشکل کار میکردن⁦👏🏻⁩👌.
https://youtu.be/iXn_pcOoRzA

afsoon

سخت افزار چهار سال پیش 🙄عجب اشغالی حتما هم میخاد بگه دویست دلار 🤣😂

Milad7

بسه دیگه چه خبره اخه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)