حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ تقریبا مثل پرچمدارهای عادی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فلیپ ۳ نسل جدید گوشی تاشو ارزان قیمت سامسونگ است. با اینکه می گوییم “ارزان قیمت” اما این صفت در دنیای گوشی های تاشو خیلی هم ارزان نیست. این دستگاه در مراسم ۲۰ مرداد سامسونگ معرفی خواهد شد. خبر خوبی که امروز می شنویم آن است که قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ تقریبا مثل پرچمدارهای عادی خواهد بود. این یعنی سال ۲۰۲۱ و حتی ۲۰۲۲ می تواند سال آماده شدن گوشی های تاشو در قیمت های قابل درسترس تر باشد.

قیمت گلکسی Z Flip 3

طبق گفته گزارش tipsterFrontTron احتمالا قیمت Galaxy Z Flip 3 در مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می تواند ۱۲۴۹ دلار باشد. این یعنی در مقایسه با قیمت Galaxy Z Flip اولیه که به قیمت 1349 دلار عرضه شده بود، ۱۰۰ دلار ارزان تر است. مشخص نیست که آیا سامسونگ مدلی با حافظه RAM یا ظرفیت ذخیره سازی بالاتر از این تلفن هوشمند را به بازار عرضه می کند یا نه. رنگ های گلکسی زد فلیپ ۳ می تواند در چهار رنگ بژ-سفید، سیاه، سبز زیتونی و بنفش به بازار عرضه شود. البته توجه داشته باشید که رنگ بندی این دستگاه هنوز نهایی نشده و گزارش های متفاوتی درباره آن داریم.

گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip 3 با وجود قیمت پایین تر، پیشرفت های مختلفی را نسبت به نسخه قبلی خود به ارمغان می آورد. این گوشی از نمایشگر بزرگتر ۱.۹ اینچی با پنل Super AMOLED بهره می برد. همچنین انتظار می رود صفحه نمایش تاشو 6.7 اینچی داخلی آن دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشد. Galaxy Z Flip 3 همچنین به پردازنده سریعتر Snapdragon 888 با قابلیت اتصال 5G مجهز خواهد شد. حداقل در ابتدای عرضه این گوشی مدل فقط 4G نخواهد داشت.

انتظار می رود Galaxy Z Flip 3 از ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی روی قاب پشتی دستگاه و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در داخل برخوردار باشد. این گوشی می تواند رابط کاربری One UI 3.1.1 مبتنی بر Android 11 را به صورت پیش فرض ارایه کند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به جسگر اثر انگشت در کنار دستگاه، گواهی IP برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب در کنار شارژ بی سیم اشاره کرد. GPS ، Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.0 ، NFC و بلندگوهای استریو نیز روی این گوشی پیش بینی می شوند.

نظر شما چیست؟ قیمت حدود ۱۲۵۰ دلار می تواند برای شما جذاب و متقاعد کننده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)