حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ UPC یا دوربین زیر پنل این شرکت رونمایی شد اما نه برای موبایل

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

دوربین زیر نمایشگر رویائی است که هنوز کاملا به آن دست پیدا نکرده ایم. مثلا ZTE Axon 20 چنین ویژگی را در موبایل ها به صورت تجاری ارایه می کند اما کیفیت دوربین زیر نمایشگرش خوب نیست. امروز سامسونگ UPC یا دوربین زیر پنل این شرکت رونمایی شد اما نه برای موبایل. بله، آغاز این راه سامسونگ با لپتاپ هاست. موجوداتی با وب‌کم های بی کیفیت حتی در سال ۲۰۲۱ که شاید این کمبود کیفیت احتمالی با دوربی زیر پنل نمایشگر، خیلی برای کاربر مهم نباشد! البته ما هنوز خروجی عملکرد دوربین سامسونگ را ندیده ایم.

سامسونگ UPC

سامسونگ UPC

سامسونگ UPC

در سپتامبر سال گذشته، ZTE از اولین گوشی جهان با دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد. در حالی که ZTE Axon 20 5G در حال حاضر تنها گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است، انتظار می رود این فناوری تا پایان امسال کمی رایج شود. سامسونگ که مدت هاست گفته می شود در زمینه فناوری دوربین زیر نمایشگر می کند، شایعه شده است که اولین گوشی دوربین زیر نمایشگر خود را نیز امسال معرفی خواهد کرد.

اگرچه سامسونگ هنوز جزئیات فناوری دوربین در زیر نمایشگر خود را شرح نداده است، اما سامسونگ دیسپلی امروز با انتشار ویدئویی در Weibo ، پنل های OLED جدید خود را با دوربین های سلفی زیر نمایشگر تیزر می کند. با این حال، فناوری جدید دوربین زیر نمایشگر Samsung Display برای استفاده در تلفن های هوشمند نیست بلکه اول به لپتاپ ها می آید.

 

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می شود، فناوری دوربین زیر نمایشگر سامسونگ این امکان را برای لپتاپ ها فراهم می کند که تقریباً دارای صفحه نمایش بدون حاشیه با نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصد باشند.

این پنل همچنین کاملاً نازک است و فقط 1 میلی متر و وزن آن 130 گرم است. Samsung Display هنوز جزئیات بیشتری را در مورد این فناوری به اشتراک نگذاشته است ، بنابراین مشخص نیست که آیا اولین لپ تاپ ها با صفحه نمایش “Blade Bezel” سامسونگ در اواخر امسال وارد بازار می شوند یا خیر.

Blade Bezel

Blade Bezel

شایعه شده است که اولین گوشی سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر احتمالا Galaxy Z Fold 3 است که در ادامه یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال گذشته عرضه خواهد شد. از آنجا که انتظار می رود این گوشی تاشو تنها در نیمه دوم سال به بازار عرضه شود. ممکن است در ماه های آینده با فناوری دوربین زیر نمایشگر سامسونگ برای گوشی ها اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر دوربین های زیر نمایشگر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت گوشی خیلی اومده پایین ، اس۲۰ اف ای الان شده ۱۴ تومن ، نوت۹ پرو شده ۶۸۰۰ مدل ۱۲۸ گیگش

TheFreeCritic

12 پرو مکس 256 گیگ شده 43

Mahdi

جالبش فقط اینجاست که ۱۲ پرومکس ۲۵۶ شده ۴۳ تو دیجیکالا ولی ۱۲ پرو ۱۲۸ گیگی ۴۹ تومن ، کجای دلم بزارم اینو 😂

ali_s

آره قیمتا اومده پایین پوکو ایکس سه هم هشت تومن شده تو دیجیکالا

Mahdi

پوکو ام۳ هم آورده دیجیکالا

ali_s

ام سه فعلا قیمتش عجیبه باید وایسیم مثل ایکس سه بیاد پایین

AŁɪ

پوکو ایکس ۳ که ۷۷۰۰ هست

Taha

من دارم خواب میبینم؟؟
چقدر خوبه قیمت s20fe😯

ali_s

یعنی احتمال زمینی شدن قیمت گوشی هست😂؟

Mahdi

خداوکیلی تعجب کردم ، ۳ روز پیش که فکر میکردم قیمت ها تا آخرین میزانش اومده پایین واسه پسر داییم نوت۹پرو ۷۸۰۰ سفارش دادم ، دیروز دیدم شده ۶۸۰۰ 😂

m.b

پایینترم میاد… ارز رو جمع کردن که با اومدن باید یه فشار اساسی به بازار بیارن که قیمت دلار بریزه موقتی…

Milad7

آره الان وقت خرید گوشی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)