حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو “چشم آتش” بهانه ای برای تهدید ایلان ماسک توسط بیت کوینرها

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

دو روز گذشته آتش سوزی گسترده ای به دلیل نشت خطوط انتقال گاز زیر آب در جزیره ای در مکزیک رخ داد و به “چشم آتش” معروف شده است. حالا چشم آتش بهانه ای شده است تا جامعه کریپتوکارنسی و بیت کوینرها که دل خوشی از ایلان ماسک ندارند، شروع به تهدید و تاختن بر ثروتمندترین فرد کره زمین کنند تا کمی از دل خوری های پیش آمده را جبران کنند!

ویدئو “چشم آتش” بهانه ای برای تهدید ایلان ماسک

ماجرا از این قرار است که شماری از طرفداران بیت کوین با اشاره به خطرات بیشتری که صنعت استخراج نفت و گاز و صنایع مرتبط با سوخت های فسیلی نسبت به بیت کوین برای محیط زیست دارد، ایلان ماسک را مورد انتقاد شدید قرار داده اند. نام های آشنایی چون ویلی وو، آنتونی پمپلیانو و دن هلد در میان این منتقدین به چشم می خورد و ویدئو چشم آتش این روزها در شبکه های اجتماعی نیز وایرال شده است.

ویدیو آتش زیر آب معروف به “چشم آتش” در خلیج مکزیک مروبط به چیست؟

 

یک بیت کوینر با بیش از 111 هزار نفر فالوور، با به اشتراک گذاشتن فیلم چشم آتش و با تگ کردن ایلان ماسک از او خواست جرات داشته باشد و بگوید بیت کوین بیشتر برای محیط زیست خطر دارد یا پترودلار که به واقع آب اقیانوس را به جوش آورده است!

ویلی وو، تحلیل گر معروف ارزهای دیجیتال نیز با اشتراک گذاری توییت آنتونی پمپلیانو درباره این حادثه نوشت: انرژی های تجدیدپذیر پشتوانه بیت کوین هستند و چشم آتش پشتوانه پترودلار. بیت کوینر دیگری با نام LilMoonLambo نیز ایلان ماسک را تگ کرد و نوشت: اگر جرات داری یک پست دیگر درباره آسیب هایی که بیت کوین به محیط زیست می زند منتشر کن!!

ویدیو تهدید ایلان ماسک توسط گروه هکری Anonymous

 

پس از دو روز رویترز به نقل از شرکت نفتی پمکس (Pemex) خبر داده است که این آتش سوزی اکنون مهار شده است.

همان طور که می دانید در اوایل سال جاری، ایلان ماسک پذیرش بیت کوین توسط شرکت خودرو سازی تسلا را به حالت تعلیق درآورد. وی گفت تا زمانی که استخراج کنندگان بیت کوین به انرژی های تجدیدپذیر روی نیاورند، این شرکت پذیرش BTC را از سر نمی گیرد.

توکن FUCKELON پس از توییت جدید ایلان ماسک به رکورد قیمت جدیدی رسید

 

با این حال، طبق خلاصه ای که مایکل سایلور از جلسه شورای استخراج بیت کوین در اوایل هفته جاری منتشر کرد، کمی بیش از 50 درصد از استخراج بیت کوین در حال حاضر با استفاده از منابع تجدید پذیر انرژی انجام می شود.

حلقه آتش در خلیج مکزیک

حلقه آتش در خلیج مکزیک

نظر شما درباره ویدئو چشم آتش و ارتباط آن با ایلان ماسک و تهدید وی در شبکه های اجتماعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

بزنید بکشینش از دستش راحت شیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی