حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توکن FUCKELON پس از توییت جدید ایلان ماسک به رکورد قیمت جدیدی رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

ایلان ماسک بارها بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را با اظهارات خود در رسانه های اجتماعی تخریب کرده است. او در جدیدترین اقدام خود هشتگ بیت کوین را با ایموجی یک قلب شکسته توییت کرد و پس از آن قیمت بیت کوین با افت بیش از ۳ هزار دلاری مواجه شد. اما طرفداران رمزارزها نیز بیکار ننشسته و با ساخت توکن FuckElon خشم خود را نسبت به توییت های ایلان ماسک نشان داده اند.

توکن FUCKELON

مدتی است که طرفداران و کاربران صنعت رمزنگاری توکن جدیدی به نام FuckElon را ایجاد کردند که بر مبنای اسمارت چین بایننس ساخته شده است و نکته جالب آن این است که تا به حال بیش از ۹۰۰۰ والت دارد و هر لحظه نیز به دارندگان این رمزارز افزوده می شود.

رمزارز FuckElon که برای ابراز خشم و توهین کاربران رمزارزها بر علیه ایلان ماسک ایجاد شده است، در پی آخرین توییت او با رشد قیمت بیش از 30 درصدی مواجه شد و توانست رکورد قیمتی جدیدی را به ثبت برساند. این رمزارز در روز گذشته با قیمت 0.000002 در حال خرید و فروش بود که اندکی پس از توییت جنجالی ایلان ماسک، توانست به قیمت 0.0000027 نیز دست یابد.

چارت توکن FUCKILON

چارت رمزارز FUCKILON

به نقل از wccftech، طرفداران ارزهای دیجیتال عقیده دارند بیت کوین در آستانه رکوردهای جدید قرار دارد ولی تاکید ماسک بر خطرات محیط زیستی و بی ثباتی که اظهارات او در قیمت بیت کوین به وجود آورده، این هدف را تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از طرفداران بیت کوین معتقدند که مدیرعامل تسلا عمدا قیمت بزرگ ترین ارز رمزنگاری شده را دست کاری می کند تا بتواند در قیمت های پایین تری بیت کوین را خریداری کند. از آنجا که حوزه رمزنگاری همچنان به صورت رسمی قانونی نیست و بسیاری از کشورها مانند آمریکا قانون مشخصی برای آن تدوین نکرده اند، بعید به نظر می رسد که ایلان ماسک با واکنش های مقامات مواجه شود.

ماسک به دنبال لغو تصمیم پرداخت بیت کوین برای خرید محصولات تسلا قبلا گفته بود شرکتش هیچ کدام از سرمایه های ارز دیجیتال خود را به فروش نرسانده است. بر اساس گزارشی از یاهو فایننس پس از تعلیق پرداخت های بیت کوین توسط تسلا، موضع جامعه ارز دیجیتال به سرعت از پرستش ماسک به نفرت از او تبدیل شد. اکنون توئیت های منفی در مورد ایلان ماسک با 19.2 درصد از توییت های مثبت در مورد او با 14.9 درصد پیشی گرفته است.

 

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

 

شرکت خودروسازی تسلا در ماه فوریه از ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خود در بیت کوین پرده برداشت. گزارش درآمد شرکت تسلا در ماه آوریل نشان می داد این شرکت ۱۰ درصد از سرمایه های بیت کوین خود را به فروش رسانده است.

گرچه بسیاری از افراد و کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بر این عقیده اند که رفته رفته ایلان ماسک اعتبارش را در این زمینه از دست می دهد و دیگر نمی تواند با توییت های خود بازار را دچار واکنش کند. اما به نظر می رسد دومین فرد ثروتمند کره زمین به این راحتی ها هم دست از بازار پرسود و جذاب ارزهای دیجیتال نخواهد کشید.

نظر شما چیست؟ آیا ایلان ماسک تبدیل به جان مورفی می شود؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی