حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو تهدید ایلان ماسک توسط گروه هکری Anonymous

اگر با بازار رمزارزها آشنایی داشته باشید، می دانید که ایلان ماسک با توییت هایی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون تاثیر بسیار زیادی بر روند بازار گذاشته و بارها باعث خوشحالی و یا ناراحتی سرمایه گذاران شده است. ماسک در ابتدا خود را یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین نشان می داد، اما طی یک ماه گذشته سیاست دیگری را در پیش گرفته است. اما امروز گروه هکری موسوم به انانیموس (Anonymous) در پیامی ویدیویی ایلان ماسک را تهدید کردند.

ایلان ماسک توسط گروه هکری انانیموس (Anonymous) تهدید شد

مدیر شرکت خودروسازی تسلا به بهانه مسائل زیست محیطی و مصرف بیش از حد انرژی، پشتیبانی خود را از بیت کوین قطع کرد. هرچند به نظر می رسد تاثیرگذاری او بر روی بازار رفته رفته درحال کمتر شدن است. انانیموس با اشاره به تعداد زیادی از اقدامات مخرب زیست محیطی که شرکت تسلا تا به امروز انجام داده است، ماسک را يكی از “ميلياردرهای فاسد” نامید.

به نقل از latestnews، این گروه، اظهاراتی را با هدف فاش کردن دستکاری ایلان در بازار رمزنگاری بیان کردند و ماسک را برای آنچه که در این بازار انجام داده است، مقصر دانسته و آشکارا او را تهدید کردند. آن ها با تمجید از خدماتی همچون تولید خودروی برقی و سفرهای فضایی ادعا کرده اند که بیزینس ماسک آن گونه که ادعا می کند سبز و عاری از ایراد نیست.

 

توکن FUCKELON پس از توییت جدید ایلان ماسک به رکورد قیمت جدیدی رسید

گروه هکری Anonymous در پیام خود بیان کردند:

هر آنچه ایلان ماسک تحت عنوان تلاشی برای نجات جهان به راه انداخته است، تنها به دلیل حس برتری جویی و شهرت او بوده و شرکت های زیادی برای تولید خودروهای برقی یا در زمینه سفرهای فضایی فعالیت دارند و ایلان ماسک تنها به واسطه پست های مضحکی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کند معروف شده است.

بیشتر درآمد تسلا از بیت کوین است و نه فروش اتومبیل. ماسک قصد دارد به سود دولت آمریکا بیت کوین را بد نام کند. اقداماتی که ماسک با نام حفاظت از محیط زیست و نوآوری انجام داده است در اصل گامی در جهت درآمدزایی بوده اند. ایلان ماسک با انتشار توییت هایش بازار رمزارزها را دستکاری کرده است و با درآمد و زندگی افراد فقیر بازی کرده ای.

ایلان نمی دانی که چقدر کسالت آوری، تو یک میلیونر فاسد هستی!

 

کلیپ ویدیویی تهدید ایلان ماسک توسط گروه هکری Anonymous:

 

 

در ادامه پیام ویدیویی این گروه آمده است:

همان طور که در نظراتی که زیر پست هایی که در توییتر به اشتراک گذاشته ای می بینی، بازی های تو با بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است میلیون ها زندگی نابود شود. میلیون ها سرمایه گذار چشم امید خود را به درآمد حاصل از ارزهای رمزنگاری دوخته اند تا بلکه این گونه رویاهای خود را محقق کنند.

این چیزی است که تو هرگز نخواهی فهمید! زیرا تو در سرزمین استعمار شده آفریقای جنوبی، در میان معادن زمرد به دنیا آمدی و هیچ درکی از زندگی سخت کارگران در سراسر دنیا نداری. شاید فکر کنی که در کار خودت خیلی خبره و باهوش هستی اما حالا یک حریف قدر پیدا کردی. ما گمنام (Anonymous) هستیم. “ما یک ارتشیم منتظر ما باش!”

نظر شما درباره توییت های ایلان ماسک چیست؟ تاثیر او را در قیمت بیت کوین چقدر می دانید؟ به نظر شما تهدیدهای این گروه هکری تا چه میزان واقعیت دارد؟!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوبه حداقل یکی تهدیدش کنه بلکه دست از خریّت با این حرفاش دربیاد پدرمونو درآورد.

M.Y

👌

m.b

تهدید اون گروه مهم نیست… مهم اینه تاثیر ماسک رو بازار کم کم کمتر میشه و حرفاش عادی میشه… چون زیاده‌روی کرده و بازار تبعیت نمیکنه دیگه…

Amin B3DA

اتفاقا خیلی مهمه. اینقد مهم که پروفایلش رو مشکی کرد ایلان ماسک. همه دنیا از این گروه واهمه دارند. به شخصه دیه این بشر رو میدم یکی این ایلان رو خفه کنه 😂 داره گند میزنه به بازار و از محبوبیتش نهایت سواستفاده رو میکنه

m.b

اون گروه نهایتاً میخواد چیکار کنه آخه… بازار باید وجود ماسک رو بپذیره و با حرفاش احساسی نشه… کم کم عادت میکنه به حرفاش و دیگه اینطور نمیریزه با یه توییت…

Amin B3DA

خیلی کار. از هک توئیت و فضای مجازیش تا حتی مختل کردن تسلا و… (اینا حدسیاته و هزاران کار هست که بتونند بکنن فقط من کمترین و بیشترینش رو گفتم)

درضمن بله این حرف شمام صحیحه، صاحب اتریوم هم هفته پیش گفت بزودی از دست جو دادن اقای ماسک راحت میشیم و عادی میشه. چون روز قبلش راجب دوج توئیت زد اما هیچ تغییر قیمتی رو شاهد نبودیم

m.b

خب این موقته… هم ماسک بعد از مدتی دوباره میتونه تغییر بازار رو ادامه بده و هم تنها کسی که بازار رو تغییر میده و از روند تکنیکالی خارج میکنه ماسک نیست… چند تا گروه هکری میخوایم که هر بار حال یه نفرو بگیرن؟! تا کجا؟
اصل ماجرا اینه که بالاخره بازار باید هوش مالی‌شو ببره بالا و با توییت افراد سودجو استرسی نشه…

M.Y

تکذیب شد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی