حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

قیمت گلکسی واچ ۴ و همچنین گلکسی بادز ۲ اخیرا منتشر شده است. از آن‌ جایی که قیمت یک محصول از مهم‌ترین نکات مورد توجه خریداران است، از این رو تا زمان مشخص شدن آن بسیاری منتظر انتشار اخبار و اطلاعاتی درباره قیمت محصولات هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قیمت گلکسی واچ ۴

به نقل از mspoweruser، سرانجام قیمت محصولات پوشیدنی آینده سامسونگ همچون گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ ۴ کلاسیک و گلکسی بادز ۲ بعد از انتشار طیف گسترده‌ای از اخبار و شایعات مختلف، مشخص شد. همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ اکتیو، دو ساعت هوشمند اصلی سامسونگ هستند که به Wear OS مجهز شده‌اند. در واقع سیستم عامل Wear OS آینده ساعت‌های هوشمد این شرکت خواهد بود.

گلکسی واچ ۴ از Wear OS استفاده خواهد کرد : خداحافظی با Tizen روی ساعت های هوشمند؟

وب سایت MySmartPrice، گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن قیمت گلکسی واچ ۴ مابین ۳۵۰ تا ۳۷۰ یورو (معادل ۴۱۰ تا ۴۳۵ دلار) برای نسخه ۴۰ میلی‌متری و ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو (معادل ۴۵۰ تا ۴۷۵ دلار) نیز برای نسخه ۴۴ میلی‌متری خواهد بود.

گلکسی واچ ۴ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و سبز در دسترس خواهد بود. قیمت گلکسی واچ ۴ کلاسیک نیز در محدوده ۴۷۰ تا ۵۰۰ یورو (معادل ۵۵۰ تا ۵۹۰ دلار) برای نسخه ۴۲ میلی‌متری خواهد بود. همچنین نسخه ۴۶ میلی‌متری نیز قیمتی حدود ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو (معادل ۵۹۰ تا ۶۲۵ دلار) خواهد داشت.

 

گلکسی واچ 4 کلاسیک

قیمت گلکسی واچ ۴

Samsung Galaxy Watch 4 Classic

گلکسی واچ 4 کلاسیک در سه اندازه ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی‌متری در دسترس خواهد بود. همچنین از یک حاشیه چرخان برخوردار است که به شما امکان ایجاد تعاملی سریع و آسان را با رابط کاربری خواهد داد. این ساعت هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری در دسترس خریداران است. از سوی دیگر، گلکسی واچ 4 کلاسیک نسبت به نسل‌های پیشین از مقاومت بالاتری برخوردار است.

این ساعت هوشمند دارای لایه محافظ گوریلا گلکس +DX/DX است که صفحه‌نمایش آن را در برابر خط و خش، فشار و ضربه، مقاوم نگه می‌دارد. همچنین دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G که مرتبط با مقاومت کلی دستگاه در برابر ضربه، فشار و سقوط است. همچنین با داشتن گواهی 5ATM قادر است تا ۵ اتمسفر معادل ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ سنسور اندازه گیری میزان گلوکز خون را دریافت نخواهد کرد

گلکسی بادز ۲

قیمت گلکسی بادز ۲

samsung galaxy buds 2

گلکسی بادز ۲ سامسونگ دارای یک طراحی مینیمال است و از یک طرح زنگی جدید براق برخوردار است. همچنین این دستگاه مجهز به دو میکروفون با فناوری ANC یا Active Noise Reduction است. فناوری کاهش نویز فعال، در ایجاد یک صدای بی نویز بسیار موثر واقع خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و سبز در دسترس خریداران خواهد بود. قسمت بیرونی جعبه این دستگاه برای تمامی رنگ‌های در دسترس، به رنگ سفید است. قسمت داخلی جعبه آن نیز مطابق رنگ خود دستگاه خواهد بود.

این کیف همچنین دارای یک شارژر بی سیم ۲.۵ واتی است و تا ۵۰۰ میلی آمپر شارژ را درون خود به صورت ذخیره نگه می‌دارد. این نکته یک ارتقا کاملا ملموس به حساب می‌آید. جعبه نسل قبلی این دستگاه داری یک باطری ۲۷۰ میلی آمپری بود. قابل ذکر است که باطری این دستگاه خود یک نمونه ۶۰ میلی آمپری است. در مقایسه با نسل قبلی که ۸۵ میلی آمپر بود، شاهد کاهش آن هستیم. قیمت این دستگاه مابین ۱۸۰ تا ۲۰۰ یورو (معادل ۲۱۰ تا ۲۳۵ دلار) خواهد بود. البته باید توجه داشت که قیمت‌گذاری این محصول در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان